Klokken er allerede bikket 14 her i skrivende stund. Har sjekket ut av sentrumshotellet og fått luftet meg en liten tur. Setter kursen mot flyplasshotellet hvor jeg tar siste natta før Vietnam Airlines skal ta meg til Europa. Ingen andre som ville slippe seter så da blir det doble points. Satser på de har lasteberegningene og thrust settingene under kontroll ved take off
God morgen. Må helle nedpå kaffen for å rekke å levere bilen på service før jobb. Heldigvis er verkstedet 200 meter fra kontoret. Vårt ute, men det ser ut til at det skal bli sol i dag? Vi får se. Booket en tur til Bodø i november, for kona ville på Manowar konsert. Så er det valgets kvaler. Hvor bor man i Bodø? Ramsalt? Havet? Grand? Radisson? Ha en fin en!
God morgen fra Aust-Finnmark. Etter noen dagers nettstilhet, til beste for alle, satser vi idag på et middagsbilde. Her hvor all mat er god mat spiser vi også havets største dyr, hvalen. Spisestedet er diskret angitt på servietten, stikk innom dersom du er på disse kanter. Ha en fin onsdag!