Mulig det bare er meg, men blir forvirret av punktene under her. Min kvalifiseringsperiode går ut april. Hvis jeg handler noe i dag eksempelvis, så blir nivåpoengene registrert på dagens dato. Men det kan ta 30-90 dager før de kommer på konto, så da vil de bli tellende for neste kvalifiseringsperiode...? Dine EuroBonus-poeng og 20 % ikke-innløsbare nivåpoeng vil bli kreditert EuroBonus-kontoen din etter at returperioden for kjøpet ditt er utløpt, som kan være 30–90 dager avhengig av produktet. Bonuspoeng og ikke-innløsbare nivåpoeng registreres på datoen du handlet, som kan være din forrige kvalifiseringsperiode. For at nivåpoeng opptjent gjennom shopping skal telle mot din nåværende kvalifiseringsperiode, må de registreres på kontoen din før siste dato i kvalifiseringsperioden.
Takk, det var omtrent slik jeg tolket det også Da er det bare å shoppe litt for å klare å beholde gullstatusen. Noen som har benyttet seg av kampanjen fra Maxulin? For 99,- høres dette ut som en god deal: Tjen 2 000 poeng *+ 400 nivåpoeng **