Erfaringer med Eurobonus shopping portal

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Spielhaug, 27. des 2020.

1. btb

btb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Mulig det bare er meg, men blir forvirret av punktene under her. Min kvalifiseringsperiode går ut april. Hvis jeg handler noe i dag eksempelvis, så blir nivåpoengene registrert på dagens dato. Men det kan ta 30-90 dager før de kommer på konto, så da vil de bli tellende for neste kvalifiseringsperiode...?

• Dine EuroBonus-poeng og 20 % ikke-innløsbare nivåpoeng vil bli kreditert EuroBonus-kontoen din etter at returperioden for kjøpet ditt er utløpt, som kan være 30–90 dager avhengig av produktet. Bonuspoeng og ikke-innløsbare nivåpoeng registreres på datoen du handlet, som kan være din forrige kvalifiseringsperiode.
    • For at nivåpoeng opptjent gjennom shopping skal telle mot din nåværende kvalifiseringsperiode, må de registreres på kontoen din før siste dato i kvalifiseringsperioden.

2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,041
    Bonuspoeng:
    183
    Det er bare en vanskelig måte å skrive at poengene blir tilbakedatert til kjøpsdato

3. btb

btb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Takk, det var omtrent slik jeg tolket det også :D Da er det bare å shoppe litt for å klare å beholde gullstatusen.

Noen som har benyttet seg av kampanjen fra Maxulin? For 99,- høres dette ut som en god deal:
    Tjen 2 000 poeng *+ 400 nivåpoeng **

Del denne siden