Er det noen som har erfaring med korte layovers på BRU ? Ser på en flygning fra Oslo til London med bare 45min mellomlanding i Brussel. Det skal jo gå ettersom at de selger det, men blir jo en smule nervøs når det er vinter og fare for delays, samtidig som jeg skal videre over dammen fra London.
Vil ikke kalle det god tid, men det burde vel gå i de fleste tilfeller. Det kan være et stykke å gå, også kommer det vel litt an på kø til passkontroll.
Er det lang nok tid på LHR til at du kan ta neste fly fra Brussel hvis du mister connection? I såfall er du vel rimelig safe.
Jeg var der forrige onsdag. Havner du ytterst på A-gates har du et stykke å gå, men terminalene er jo connected. Jeg hadde forresten 1 times connection mellom flyene, og hadde tid til å både kjøpe sjokolade, belgisk øl og se litt på fly
Takk for svarene så langt. Da skal jeg vurdere dette sterkt. Sparer ca. 10 timer reisetid om jeg går for denne, men om jeg misser connection til LHR rekker jeg ikke flyet videre selv om jeg kommer på neste flyet dit.