Erfaringer med REVOLUT?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Pingus, 12. mai 2016.

1. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,985
    Bonuspoeng:
    113
    Har du sjekket virtuelle kort?

2. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Virituelle kort er prepaid

3. pengesluk

pengesluk Medlem

Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Slik er det for mine kort også. Til tross for at det står 'prepaid' i liten skrift i hjørnet på metal-kortet mitt. :)

4. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Mener du på generelt grunnlag? Jeg har ihvertfall et virtuelt kort fra Kasikorn Bank som ikke er prepaid...

5. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Tenkte på virituelle kort fra Revolut

6. sheepdog

sheepdog Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis jeg topper kortet med 100kr og tar de ut i norsk minibank. Får jeg ut 100 da? Gebyrer noen plass?

7. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,985
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat epost om norske bankkonto, jeg meldte meg på som betatester så får vi se hva som skjer.

8. RoadAhead

RoadAhead Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Hele teksten om norsk Revolut bankkonto som følger:

A couple of weeks back, the news dropped that Revolut had landed on Norwegian shores to shake up banking for the better, and that’s exactly what we’re doing.

And while initial feedback has been awesome, you rightly pointed out that not having local account details was a bit of a dealbreaker.

So, after more than 700 cups of coffee and thousands of lines of code, we are pumped to announce that local NOK account details are ready for testing.

Why do I need this?
    • Get your salary paid directly into your account
    • Make lightning fast transfers to Norwegian bank accounts
    • Receive NOK payments directly into your account

How can I get one?
    Easy, just pop your details in the form below and we’ll get back to you as soon as your new account is up and running.

A few things our lawyers want you to know
    Since this is a beta programme, you should know that this feature is considered to be experimental and may contain defects.

The primary purpose of this beta release is to identify these defects early, rather than exposing a larger customer-base to them. As such we advise customers intending to take part in this program to use caution and to not rely in any way on the service.

ina and coconuts like this.
  9. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Spennende! Er bare å glede seg til dette blir lansert for alle :)

10. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Forsøkte å legge inn mitt Revolut kort i Payr. Fikk feilmelding om det ble avvist av DIBS defender. Er det slik at Revolut skal virke med Payr?? Ville i så fall vært glimrende alternativ for å slippe 4000/96 timer på SAS MC...

11. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Tror det allerede har blitt besvart lenger opp i tråden. Kort versjon: gratiskortet til Revolut funker ikke i Payr. Metallkortet (og kanskje også Premium?) skal funke dersom du har fått kortet i sommer eller senere.

DanH liker dette
  12. fly4fun

fly4fun Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    339
    Bonuspoeng:
    63
    Premiumkortet mitt fungerer på payr, noe verken standard kortet eller digital kortet gjorde.
    Merkelig nok er situasjonen speilvendt på vipps, der fungerer for meg kun det digitale kortet.

coconuts liker dette
  13. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    100 KR er minimum å fylle på med fra kort. Du har gebyrfritt uttak opp til 200 EUR/mnd som gratis bruker tror jeg.

14. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Revolut går i riktig retning med å lansere norske kontonumre, men jeg blir nok ikke å bruke det før de lanserer gebyr får å fylle på kontoen i fra kort. Det er lettere å få lønn inn på Revolut, men så lenge jeg får 1% cashback for å toppe opp med Shell MC vil jeg fortsette med det.

drsyk liker dette
  15. sheepdog

sheepdog Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Kan man legge inn revolut metal i vipps?

Er det noen grense på hvor mye man kan bruke kortet i norge før det blir gebyr?

16. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,985
    Bonuspoeng:
    113
    Nei. Kortet har grenser for bruk som er ganske høy, og en minibankgrense på 6000kr.

17. sheepdog

sheepdog Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Nei til hva?

Kan revolut metal brukes i vipps?

18. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Hvis du blar litt opp, på denne siden, så vil du finne svaret

ina liker dette
  19. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,507
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som har brukt kortet i Thailand og funnet ut om det er dyrere å bruke Revolut, spesielt i helgene, enn andre kreditt kort som for eksempel Norwegian kredittkort.
    Har tenkt å booke noen hoteller i Thailand og lurer på om skal bruke Revolut eller Norwegian kredittkort.

20. pengesluk

pengesluk Medlem

Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke brukt i Thailand, men vet de har 2% påslag i helgene for THB. 1% i ukedagene.

Bank Norwegian har vel 1.75% valutapåslag om jeg husker rett, men mange andre har 2%.

Se: https://www.revolut.com/hk/help/get...rencies/what-foreign-exchange-rate-will-i-get

Del denne siden