Faen at de ikke kunne ha noen dager senere... Litt usikker på om jeg tolker fare conditions rett, men hvordan er det med hvis jeg kjøper en billett for 29 sept, og flytter den til 4. okt. Betaler jeg bare da endringsgebyr på kr 989, såfremt det er ledige seter i biz på det flyet jeg ønsker å bytte til, eller må jeg betale mellomlegg i billettprisen også? (såklart snakk om semi flex-billetter til prisen avertert i førstpost)
Billett blir omgjort til øk klasse ved betaling hos agent flightfinder. Har prøvd nå tre ganger å kjøpe billett fre 27 sep
Søn 29. eller tirs 24. finner du direkte på LOTs sider. https://book.lot.com/web/lot-airways/flights?id=aa4b91eefbea4aefa52c1d515cdd5545 EDIT: Står 3847 på fredag 27. også, men når du klikker inn er det bare igjen billetter til 11k+.
Er det noen som vil kjøpe meg 1 øl hvis jeg sier at det går ann å bestille billettene uten at du for opp error feil? fordi jeg testa det og det gikk og man kunne velge også seter , ikke LOT.com.
Hvis du har klart det er det vel bare å dele her? Hvorfor holde det hemmelig? Dette forumet er bra fordi folk deler med kunnskap og erfaring. Du nyter også godt av all erfaringen her inne! Error fare forsvinner ofte fort, så like greit å få det ut med en gang.
Expedia.no, går rett igjennom, men der går det til 4000kr blankt. Ironisk nok, hadde du heller bare spurt så hadde fått svaret med en gang, men det virker som om "noen" her inne på forumet blir fornærma med en gang dem leser noe dem ikke liker. Bra du følger med i timen når jeg legger ut en kommentar som alltid .
Greit å si det på norsk, sånn som "Feilpriset billett til xxx" slik at ikke hele verden kan finne det på Google
ca 4000 en veg fortsatt på LOT.com står promo på prisene. får valgt sete og får midlertidig pnr klar til betaling.
Det er i BUD. LO har bygd opp en liten hub der etter at MA gikk konkurs. Ikke det verste stedet å ha en lang layover...