28. august klokken 14:10. (Reiseplan) Vurderer også Turkish i business til 13k t/r BKK fra OSL, men tenker å avvente litt.
Interessant.. ET har flere ganger hatt salg på lange ruter til ca 10knok, så det tror jeg er en reell pris. 6000kr er nok 99% sikkert en feil. Jeg ville vært skeptisk til å fly med ET på en 6000kr billett fra et sted utenfor Europa/USA. Ble postet noe om at folk ble plassert i eco ved boadring fordi billetten var "for billig". Ingen refusjon eller kompensasjon.
Da har jeg også booket. Avreise fra BKK 20. september og retur fra Toronto 23. september. Så gjenstår det å se om det blir reist og ikke minst om dette nye "tilbudet" fra Ethiopian også blir stående.
Hvis jeg booker gjennom expedia med viatrumf og bruker american express kort og sas bonuspoeng. og vurderer hotell/fly eller bare fly alt etter 2,5% ekstra. Er det noe mer jeg må huske på?
Rent spekulativt tror jeg du står sterkere om du booker direkte hos ET enn via expedia i tilfelle det blir noe kluss...
Ja. Ved feilprisingen til BA i 2015, var det vel kun de som hadde bestilt på BA sine sider (og kanskje AA) som fikk beholde bestillingen?
Jeg har booket BKK-ADD-YYZ-ADD-BKK for 6000 nok t/r i C. Booket på sidene til Ethiopian og betalte med amex. 2,5 timers opphold i Torronto. 16 timer layover i ADD den ene veien og 18 timer tilbake. Min første extrem-MR. Tenkte å komme meg til BKK med bonuspoeng, evt fly via Istambul med Turkish.
ha-ha-ha, 2,5 timer i Toronto? Jeg får i alle fall to overnattinger og en hel dag der. Og mange (alle?) i min omgangskrets synes jeg er gal... Når reiser du forresten?
Når? Ikke spør så vanskelig. Spøk til side: avreise 15.9. Tilbake i BkKK 18.9. I Torronto skal jeg kjøpe lønnesirup. Det tar ikke så lang tid. Er mer spent på Addis. Har ikke vært i Etiopia før.
Er du sikker på at 2:35 connection på YYZ går? Jeg var inne på samme tanke, men da de ikke tilbyr international transfer og man må gjennom immigrasjon blir det vel fort knapt?
Canada er ikke vanskelige med oss europeere. Om de er vanskelige med oss europeere som ankommer via Afrika er jeg usikker på. I verste fall tar jeg en dampbåt hjem. /koffert.
Aksess til Cloud Nine-loungen i ADD, såvidt jeg kan forstå. Jeg vurderer å booke en refunderbar bonuspoeng-flybillett fra YYZ til OSL dagen etter ankomst....i fall jeg får trøbbel. (Slik at jeg rekker å avbestille den idet jeg med suksess går på riktig fly til ADD.) /koffert.
Takk for at du fanget opp dette @Ursa Kjøpte en tur 26 til 1 Aug. Valgte å kjøpe dir på hjemmesiden til Etioph som kanskje øker ssl litt for at reisen blir stående. Ser at Visa kortet er belstet med nok 6600 og jeg fikk valgt bra seter. Blir denne stående er det tidenes galskap reise. Tar alt med et smil