Ser at jeg på reisen til Toronto får 15 timer stopp på adis. Ser ut som de tilbyr hot ved stopp over 8 timer som også omtalt i denne tråden. Men med slike ville priser så skal en vel ikke regne med det. JF en får ikke hot. i Doha på alle biz bil via Qatar air. Ved at bil er kjøpt direkte hos Etiop så har jeg 25 ssl tro på at de står seg. Skulle jeg bli vist til øk med innsjekk Bang, så dropper jeg nok reisen garantert. Vil jo tro at det er mulig å få penga igjen da. Kjøpte ref. reise, men en vet jo aldri. Her er det jo uansett noen som har tastet feil
Fly SAS go til HKG 4000kr. Emirates F HKG-BKK 7787kr. Ethoipian i C BKK-ADD-YZZ. 6289(samme på retur) =18 000kr og masse morro i Eco, F og C. Det var nå en skulle hat mer feriedager og vært singel Har man ikke gull og poengene raser raskt inn på konto så har man gullkort på returen fra HKG, og ikke minst nok poeng til å by seg opp til C, med Gull fordel i lomma( det vil si høyere status som gjør det lettere til å få budet gjennom og 25% ekstra poeng på retur flighten).
Skjønner ikke mye av denne her jeg....kan du være så vennlig å ikke bruke SMS-språk i innleggene dine....det er ikke første gang. Det er fryktelig slitsomt å lese....
Beklager Det går nok litt fort noen ganger med kommentarer. Det gjør det vel også for en del andre på dette forumet. Jeg er helt enig at en bør unngå for mye sms språk på dette forumet. Takk for tips.
Forskjellen på C og D har ingenting med loungetilgang å gjøre. D har gebyrer på endringer og kanselleringer, mens C kan du gjøre som du vil med. Ingen grunn til å spare de siste hundrelappene for å risikere $300 i gebyr for å avbestille.
Ville bare vise åssen det så ut under "fare information" på Expertflyer. Søkte etter biz-billetter BKK til YYZ. Ha ha det MÅ jo være noen som har glemt en null eller noe merkelig her. Nr 1-3 på lista koster ca 1000 kroner, mens nr 4 på lista koster 17000 passe crazy
Hah, for en tur. Fire byer på fire forskjellige kontinent. Skulle likt å sett den som flyr selv om ET skulle negradere til eco
Dere er klin kokos! Love it! Da får de gale si fra når de har stopovers i DXB så får vi fikset en liten fly&øl her i sandkasse!
Sett at 2,5t er for lite for en trunaround i YYZ; Vil det være kurrant å skyve hjemreisen to dager, når billetten er booket i C? Hvordan stiller eventuelt reiseforsikringer seg til slike problemer? T/R er på samme PNR. I dokumentasjonen oppgis "NON-ENDORSABLE" som eneste restriction. Jeg hadde ikke tenkt å fly hjem med noen andre, så den restriksjonen er jeg ikke så redd for. /koffert.
Etter følgende melding fra @bor_i_en_koffert i går ble det litt tenking. Konkluderte meg at jeg ikke er chicken, så da ble det en 2,5 timers turnaround i Toronto på meg og. Dette blir gøy! Håper bare at returen rekkes.
Egentlig greit at det er borte, har allerede sikret meg EBD for neste to år. Men hadde sikkert vart en gøy tur!
Her er mine seter: ET629 BKK-ADD: 3A ET502 ADD-DUB-YYZ: 2L ET503 YYZ-ADD: 2A ET618 ADD-BKK: 2L Vurderer å booke Turkish i eco OSL-IST-BKK. Ser at 100% opptjening er mulig i noen eco-klasser, men er redd de billigste billettene bare gir 25%. Er villig til å fly eco med 100% opptjening. Dessverre kommer ikke bookingklasse frem når jeg forsøker å booke via nettsidene til Turkish. Noen tips? /koffert.
Du må fylle ut passasjerinformasjon for å få ut bookingklassen hos Turkish. Litt slitsomt, men da kommer den frem. Relativt lite forskjell fra billigste promo til den halvveis fleksible, og da kommer du typisk i bookingklasser Q og E på de flyvningene jeg har sjekket (dog til USA, men regner med det er samme ulla). Ellers er en skikkelig underdog programmet til Egypt Air. God opptjening hos både Turkish og SAS - du sylter først ned 30.000 poeng for å klare Silver, over så lang tid du vil, og deretter har du to år på deg til å klare 30.000 nye poeng for å få *G. Med litt tidsperspektiv kan dette være en grei backup. Grei uttakstabell også.
Eg meinar du får info om bookingklassen på nest siste trinn, etter at du har registrert namn og nr men før du betalar og bekreftar? Edit: Ja