Året thriller 2020? Men dessverre må nominasjons plassen også forbeholdes til @Kristian med sin mulig påske thriller 2020, dette var kraft saker... Hvilket forlag utgir du bøker fra @chrt ?
Helt enig - for en thriller! Sitter her på hotellrommet mitt i Berlin etter en laaang dag med møter etter en småfuktig kveld i går og dette reisebrevet ga meg nesten gåsehud. Og så begynner jo tankene å vandre da... Var det ikke noe rart med det kinesiske paret jeg delte heis med for kort tid siden...?
9 dager! Det har da gått ni dager. Ni dager siden SK998 landet i CPH. Jeg er fortsatt uten symptomer på virus. Var forsiktig de første 5-6 dagene, men når det har gått bra så langt, så regner jeg med at jeg forblir virusfri også etter virus-evakueringen! Har da selvsagt også fulgt med på virus-varsel og SK998 har så langt ikke fått registrert noen Wuhan-smitte på min flight: https://h5.133.cn/gtgjwap/h5/virusTrip/searchResult?searchType=flight&searchDate=2020-01-30&travelNumber=SK998&city= Glad jeg reiste. Det er mye kaos i Kina om dagen, med "frivillig isolasjon" stort sett over det meste av landet... Det er nok ikke viruset som plager mest - men alle de vanskelige omstendighetene som får liten spalteplass. Folder hender og ønsker alle i Kina fortsatt masse 加油 ("jia you") = "Stå på"!!
28 dager: Jeg kan da bekrefte at det ikke er undertegnede som er smittet. Selv om jeg faktisk har vært i Tromsø i nesten 4 uker...