Landet litt før 09:00 etter hva jeg husker fra FR24. Gjerlder EY103 (https://www.flightradar24.com/data/aircraft/a6-ape/#c54001c)
Ahh, da kan jeg utsette synstesten litt til! (så bare vingene på maskinen, men syntes jo det måtte være en a380)
Syk passasjer som måtte settes av. Det er vel fjerde A380'en som er innom - Emirates hadde en tilsvarende i fjor. Den første var Airbus på jakt etter freezing fog og deretter kom LH på demotur.
Var ikke Airbus innom OSL i forbindelse med sertifiseringen, rundt 2007/2008? Mener de jaktet "Freezing Fog"...
Kjedelig for den det gjelder. Må ha vært noe meget alvorlig. Det jeg lurer på er når slikt skjer hvem tar regningen for fuel dump, ekstra landing og forsinkelser involvert, samt landingskostnader ? Er det flyselskapet, forsikringsselskapet eller får den syke passasjeren regning i etterkant ?
Nei, det går fra den store potten. Er nok billigere å være selvassurandør. Det skjer tross alt ikke så ofte. Pasienten (eller hans forsikringsselskap) overtar når han er i sykebilen.
Etihad A380 har det flotteste skjemaet, no contest. Hvor parkeres disse maskinene når de en sjelden gang er på besøk? Cargo?
Hvis hukommelsen min er pålitelig, så stoppet maskinen i følge FR24 der jeg har markert med innovativ bruk av Microsoft Paint.