Etihad lanserer ny online service

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av John in The Tower, 09. mai 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    672
    Likes mottatt:
    838
    Bonuspoeng:
    93
    Denne mailen tikket nettopp inn fra Etihad:
    [​IMG]
    Dear Guest

    We’ve launched a Twitter Channel to better serve you! We value your loyalty and have created a new channel that delivers a range of benefits with you, our guest, in mind.

    Etihad Guest Gold members can now follow us on www.twitter.com/EtihadPremium and enjoy the following exclusive benefits:
    • Five minute response times
    • Dedicated service
    • Retro mileage claims
    • Exclusive deals
    We look forward to welcoming you to our newest online destination, Etihad Premium.


    Warm regards,

    The Etihad Airways Social Team


    Gleder meg til å se hvordan dette funker:)

    [​IMG]
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,442
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk også denne. Nå har jeg "pending approval" på om jeg får følge de ;)
     
    John in The Tower liker dette

Del denne siden