Jeg hadde en litt trøblete innelandsreise i midten av juni (OSL-TOS, Plus/EBG). Ble ombooket flere ganger, og endte opp på en annen flyplass (BDU) enn den jeg opprinnelig skulle til, og buss videre hjem. Problemet er jeg ikke kan finne noen billett/dokumnetasjon på at jeg faktisk var med dette flyet. Jeg kan ikke engang finne et flightnr. Jeg skulle gjerne fått etterregistert reisen (Eurobonus). Har sendt inn, med forklaring og omtrentlig tidspunkt, men har ikke fått noen tilbakemelding. De må da kunne sjekke at jeg faktisk var med på det flyet? Eller gidder de ikke å sjekke dersom jeg ikke kan legge fram dokumentasjon. Erfaringer? Forslag?
Hadde håpet å slippe en lang telefonkø og jeg klarer ikke å komme inn i chatkøa engang. Er det noen vits i å be de på gull-eposten ordne saken?
Ja, ville jo ikke skadet å prøve. Et eller annet sted i systemet deres på den flighten må jo navnet ditt være.