Etterregistering poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mmd, 11. aug 2022.

  1. mmd

    mmd Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg hadde en litt trøblete innelandsreise i midten av juni (OSL-TOS, Plus/EBG). Ble ombooket flere ganger, og endte opp på en annen flyplass (BDU) enn den jeg opprinnelig skulle til, og buss videre hjem.

    Problemet er jeg ikke kan finne noen billett/dokumnetasjon på at jeg faktisk var med dette flyet. Jeg kan ikke engang finne et flightnr. Jeg skulle gjerne fått etterregistert reisen (Eurobonus). Har sendt inn, med forklaring og omtrentlig tidspunkt, men har ikke fått noen tilbakemelding.

    De må da kunne sjekke at jeg faktisk var med på det flyet? Eller gidder de ikke å sjekke dersom jeg ikke kan legge fram dokumentasjon.

    Erfaringer? Forslag?
     
  2. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Dette bør gå. Prøv å ring inn.
     
    mmd liker dette
  3. mmd

    mmd Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde håpet å slippe en lang telefonkø og jeg klarer ikke å komme inn i chatkøa engang. Er det noen vits i å be de på gull-eposten ordne saken?
     
    Last edited: 11. aug 2022
  4. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, ville jo ikke skadet å prøve. Et eller annet sted i systemet deres på den flighten må jo navnet ditt være.
     

Del denne siden