Dette gjelder nivåpoeng man kjøper for penger eller bonuspoeng, ikke poengene fra Conscious Traveller
Vi fløy OSL-CPH-FRA for noen dager siden. Kjøpte biofuel før avreise, og i lounge i CPH. Vi har begge fått 2 steg godskrevet. På hjemreisen har vi sas plus pro bio gti 2000, så da kan vi håpe på 3 steg hver? Biobillett + 2 kjøp. Vurderer om jeg skal bremse ned litt for å få 5000 statuspoeng i desember, som er starten på min periode. Slik det er nå så blir jeg concious traveller i oktober. Neste år skal jeg vente med å se video ihvertfall
Det innså jeg etterhvert også Men videoen var jo det eneste man kunne gjøre før hele programmet ble lansert, så det var jo så fristende å se den
På tide å ta årets, nå som jeg er i ny periode. Har 7 steps igjen. Eneste SK flight jeg vet jeg skal ta er award - vet dere om man får steps for å kjøpe biofuel på den?
Meget mulig. Som sagt over så var jo det det eneste man kunne gjøre i begynnelsen. Får se hvordan 2025 blir
Du får bare et steg for å se video, men ihvertfall ut fra egen erfaring kan man ta de første ni stegene på andre måter og så ta videoen som tiende og siste steg.
Kan også bekrefte 5k/5k på konto etter 32 dager. Veldig glad for at de som postet tidligere ikke fikk rett. Jeg ble jo dratt med i krisehysteriet Så da er jeg gull igjen hos SAS etter noen år i TG.
Det lønner seg å mase! Fikk beskjed om pr telefon og chat at man bare får et steg for hvert kjøpte ekstra biofuel-strekk pr reise, selv om man kjøper for både tur og retur og det står i kvitteringen hva man har kjøpt for. Fikk tips her om å sende mail til gullmailen og da ble jeg kreditert det gitt! Nå lurer jeg på hvor lang tid det tar før levelpoints blir kreditert. Anyone?
Herlig! Jeg holdt på å undersøke litt rundt dette da mine tre første steg ble gjennomført før 1. September, mens de siste 7 ble gjennomført nå etter. Venter på oppdatering av kontoen =)
Fikk steg #10 den 13 februar... I dag er det 17 september, hvor er min lovede bag-tag? ... og hvor er mitt SkyTeam Gold kort...?
Etter mange forsinkelser så er status forløpig i følge SAS at bag-tag blir sendt ut fra starten av Okt,2024. Sky-Team Kort vet ingen,men jeg har også bestillt det.
Jeg synes bestilling av fysisk medlemskort alltid har tatt så lang tid at når det dukker opp så har jeg glemt jeg har bestilt det.
Og så er det litt joker hvor mange som faktisk kommer om du forsøker å bestille mer enn to-pakningen av bagtags samme dag. Har opplevd at det bare har dukket opp en forsendelse, selv om jeg ville ha 4 stk for å pynte litt etter å ha fått litt fjongere kort. Nå har vi blitt frastjålet en anseelig samling med bagtags etter et innbrudd hvor en del bagasje ble tatt, så nå holder vi på å etterfylle. Vanskeligste å erstatte blir nok de gamle IF-taggene.