Beyttet du deg av same day change på deler av reisen? Har tidligere vært litt vilkårlig hvorvidt tilleggstjenester som biofuel har blitt med videre til ny flight.
CPH-MUC. Første bulk ble kjøpt sammen med billetten. Nei. Heller ingen endring fra SAS. De tre segmentene gikk i rute som en sveitsisk klokke.
God aften! Er det noen har conscious bagtags som bare ligger i skuffen uten å bli brukt? Jeg reiser med mange kolli innenlands på jobb, men har kun den ene SAS sendte meg. Skjønte det sånn at man kunne knytte så mange tags man ville til samme konto. Jeg kan sikkert vippse noen kroner, og i hvert fall stå for portoen om noen ikke bruker sin, og gidder å sende Hadde blitt veldig glad
ARL - OSL forrige fredag, fortsatt ikke registrert. Brukte same day change diamant fordel, usikker på om det påvirker hvor lang tid det tar.
Venter fortsatt på LHR-OSL 19Januar... Spurte på chat i går, skulle sende meg svar i dag. Fortsatt ikkje hørt nokon ting.
Jeg brukte same-day-change diamantfordel til å endre på tre-legs (bio-billetter) for to dager siden. Poeng+steg er allerede registrert, så det kan gå raskere uten at jeg har noen god forklaring på hvorfor.
Får en fortsatt ekstra poeng for BioFuel lagt til en vanlig (ikke bio-billett)? Har en reise der jeg har fått conscious-steg og de "vanlige" basic/level points, men ikke noen ekstra linje med basic points for biofuel sånn som det var i fjor. De andre reisende på samme booking har hverken fått conscious-steg eller poeng for biofuel, så noe er uansett galt, men er usikker på om vi fortsatt kan forvente ekstra poeng når vi kjøper biofuel?
Jeg kjøpte ekstra biofuel ved mellomlanding på en tur i fjor sommer, og fikk både ekstra steg og poeng. Prøvde det samme i forrige uke men fikk kun registrert ett steg og 500 poeng hver vei. Virker som SAS har strammet inn…
Har scrollet 10 sider bakover uten å finne info rundt følgende spørsmål: 1) Får man et steg for å kjøpe biofuel på en (innenlands) bonusreise? 2) Hvis ja, får alle (les begge) reisende steg? 3) Og er 100 kr (oppgitt minstebeløp) nok, eller må det være 100 kr pr reisende? Mange parenteser her, men slik ble det. På førehand takk!