Vel. De har vel hovedsaklig fått negativ oppmerksomhet rundt dette så langt og jeg anser uansett Bio-billettene som mer troverdig i et sånt perspektiv enn Conscious Traveler. Men altså.. Jeg synser bare og håper jo på at denne muligheten til noen lettjente poeng fortsetter
Ja, men spørs om det blir verdt det… Domestic routes: SEK/NOK 200, DKK 100, EUR 19 (incl. VAT in SE and NO) Scandinavian routes: SEK/NOK 200, DKK 150, EUR 19 European routes: SEK/NOK 350, DKK 240, EUR31
Er det noe SAS burde gjort med Concious Traveler er det å fjerne steg for kjøp av disse bærekraftige produktene. Jeg tørr å gjette på at 90% av de som handler disse produktene gjør det utelukkende for å oppnåd x-antall steg og ikke for å hjelpe miljøet. Sånn sett premierer SAS økt forbruk, noe som er helt på trynet om man prøver å redde miljøet. Concious Traveler burde utelukkende være knyttet til SAF som er et reelt klimatiltak. Eventuelt kan de legge til bonus for å si fra seg bagasje og måltider ombord som også gir en reell besparelse målt i miljå.
Fikk akkurat lagt till biofuel for 100 kr på en reise neste uke. Brukte appen. Satser på jeg får et steg neste uke da
Ja, da blir det ikke fullt så attraktivt lenger. Stadig nye forbedringer som gjør det mer vrient å beholde status, og samtidig færre som gidder å kjøpe biofuel. Skjønner ikke logikken her.
Jeg tror det er misvisende: Dette her viser påslag som per i dag beregnes for å kjøpe SAS Bio istedenfor SAS Go eller SAS Plus Pro. Kjøper jeg en tur TRD-OSL eller EVE-OSL, så koster den 200 kr ekstra. CPH-MUC koster 350 kr ekstra og OSL-CPH-MUC koster 550 kr (200 kr + 350 kr) ekstra. Mulig jeg tar feil, men jeg forstår det altså slik.