Mulig jeg husker feil, men har de ikke lovet overføring før 1. April? Så lenge du har Amex og ikke har fått de 20000 poengene i nåværende periode så skal det stemme. Det skal ikke være noen risiko å vente og se heller. Får du ikke poeng av amex så skal det være sånn at kjøpte nivåpoeng dateres tre måneder tilbake i tid, nettopp fordi du skal kunne kjøpe manglende poeng i løpet av graceperioden for å beholde status.
Takk igjen for svar Ser at 20k nivåpoeng fra Amex normalt har kommet inn i juli, jeg blandet med nivåpoeng fra DNB, så da har jeg allerede fått dem for inneværende kvalifiseringsperiode. Da er vel eneste utvei å kjøpe poengene og heller være litt mer bevisst disse datoene fremover..
Fikk doble nivåpoeng i helgen på en Plus Pro Bio billett, egen linje "Bio Fuel Campaign" Noen som kjenner til denne kampanjen?
Opplevde det samme for 2 uker siden. Billige nivåpoeng spør du meg. Jeg fløy Go Smart Bio billett. Kjenner ikke til kampanjen.
Jeg fikk også SVG-OSL. Det var 2 uker siden. Fikk ikke forrige uke, men da på vanlig billett med biodrivstoff kjøpt i etterkant
Finnes det noe info om denne kampanjen? Har ny periode i mai, kunne passet med en MR hvis den fortsatt er aktiv
På en USA-tur i mars kjøpte jeg biofuel på tre legs. Poengene og stegene kom inn 5 dager etter på alle tre.
Jeg kjøpte på 4 legs for en tur i mars, 3 har kommet og et mangler. Samme gjelder for en t/r Trondheim i slutten av Mars hvor utreisen kom, men hjemreisen mangler. Sendt epost til gullmailen, så håper jeg de kan fikse det selvom det nok er litt tøying av systemet
Jeg reiste på Go Bio billetter forrige helg, og fikk tildelt noen av de poengene billettkategorien tilsa på denne måten. Dessverre fikk jeg ikke alle poengene, av 1200 nivåpoeng jeg skulle hatt hver vei, så fikk jeg 500 + 500 den ene veien og 500 poeng den andre veien. Det ser for meg ut til at dette er en forberedelse på at bio-billettkategorien er på vei ut, slik de har annonsert. Kan noen av dere ha reist med bio-billetter og at det er derfor dere har fått disse poengene?
Noen som har forsøkt å "avbestille" biofuel? Har ikke behov for flere poeng i denne perioden og 9 steg. Uheldigvis har jeg lagt til biofuel på den neste flighten, og det er ikke flere bonusbilletter igjen. Må jeg avbestille og kjøpe nye billetter for cash (2pax)? Det kan fortsatt være en grei deal hvis jeg bare glemmer den tusenlappen jeg har brukt så langt. Edit: Fant svaret selv. Biofuel reguleres av de generelle betingelsene hvor det står "Kjøpte tilleggstjenester kan ikke kanselleres, og tilleggstjenester kan ikke refunderes hvis de ikke brukes."
Ja bonuspoeng. Men det gir også steg mot conscious traveler som etter 10 steg gir 5k nivåpoeng. Så hvis du ikke har behov for de poengene i inneværende periode, lønner det seg å vente med kjøp av 10. steg til du er over på neste periode.
Avikler SAS Conscious Traveler fra 1 Oktober av? Eller er det bare en feil i booking systemene til SAS?
Såvidt jeg har skjønt er det biobillettene som blir faset ut, ikke Conscious Traveler opplegget. Dvs man skal kunne fortsette å tjene steg, men må bare bestille biodrivstoff som tillegg istedenfor å ha det bakt inn i billettprisen. https://www.sassalesinfo.com/news/s...-sas-plus-pro-bio-will-no-longer-be-available