Hvis dama mi bestiller ark i desember og plukker opp arka i desember rett før jul, er hun trygg på at stengene blir registert på det påfølgende året på grunn av forsinkelse i systemet?
.... Betyr dette at det er risikabelt å bestille rett for julaften, for så å plukke opp varen på butikken rett over nyttår, eks 2 Januar?
Jeg tenkte, og sa, feil. Det jeg tenkte på var statuspoengene man får. De kommer noen dager etter siste steg og må manuelt flyttes hvis de er i feil periode.
Ser prisene i bonusbutikken er noe høyere om man er fra Norge kontra «other», men antar det ikke er noen måte å komme seg rundt dette på? Gjelder 20 poeng per 100 kroner i bonus med SAS MC Premium også i bonusbutikken, eller er det 10 poeng som i en vanlig nettbutikk?
Da er det 9 dager siden jeg landet, og fortsatt ikke noe steg. Krysser fingrene for at SAS IT roter bort hele greia. Noen ganger er lykken bedre enn forstanden
Er det noen maksgrense for ark/ballet man kan kjøpe? Har kun sett videoen så tenker å kjøpe 9 pakker med vaskeark. Har periode til 31.07 og mangler 9k poeng. Har ikke noen sky-team flyvninger før det så må da kjøpe resterende poeng.
Nei, ingen grense. Men det gå lang tid før det blir registrert på konto. Bør uansett gå greit om du bestiller nå og få det registrert innenfor grace-periodens utløp. Det blir tilbakedatert til kjøpsdato.
Jeg var overivrig og kjøpte biofuel for et fly i høst, og det vil dytte meg over til 10 klipp. Problemet er, jeg vil ikke ha det 10. klippet før i desember. Kan man kansellere tilleggstjenester som biofuel?
Nei. Du kan ikke kansellere tilleggstjenester. Jeg var i samme båt. Vurderte å booke om, men det ble for kostbart. Heldigvis glemte de å godskrive biofuel på den siste reisen, så jeg står fortsatt med 9.
Jeg skal sjekke hva det koster å kansellere og rebooke. 5000 statuspoeng i starten av neste periode har jo en verdi det også.. (Selv om jeg sannsynligvis klarer gull uansett)