Det gjør det -alle ruter du opptjener EB-poeng på, uavhengig om hvor den er kjøpt - så lenge EB er registrert i bestillingen din.
Måtte nesten melde meg inn her, da dette virker for godt til å være sant. 5 tur retur flighter vil telle som 40 enkeltflighter?
Jeg har slakket kraftig ned på poenginntjening, og gått over til mer cashback, derfor kjøper jeg ikke deo på apoteket som noen av dere gjør det betyr ikke at jeg ikke vil ha status
I år hadde jeg sett for meg at det ville bli vanskelig å oppnå gull, men med 4x er selv diamant innafor. Ungdomsbillett med flest mulig legs. Gleder meg
Virker som en god løsning med 4x-opptjeningen. Ser ut for at jeg selv havner farlig nært diamant, dersom dagens reiseplaner kan gjennomføres. Litt off-topic, men vil poeng som ville gått ut mens jeg er diamant få ny utløpstid dersom jeg faller ned til gull ved neste opptjeningsperiode?
Du vet at du kan ta ut Trumf som cash også? Eller bruke det til å handle for på KIWI/Meny/Joker? Du MÅ ikke veksle de inn i EB-poeng.
Som diamant går ingen poeng ut ... hvis du går ned til gull så vil alle poeng ha gyldighetstid på 5 år
Kanskje ikke for så store summer, men jeg kommer til å gi deo i julepresang til "hele slekta" i år. Så da vil det jo for de fleste merker lønne seg å kjøpe de nå med 50% Trumf.
Hadde tenkt til å spørje om ein fekk 25% bonus på totalen, eller kun grunnpoenga, men ser dei har svart det ut, og at ein ein får denne bonusen på heile opptjeninga!
Sett så umåteleg stor pris på at du tenkte på meg!! Her er svaret, som me begge fann!! "Hvis du er Gull- eller Diamant-medlem, får du også 25 % mer som vanlig. Dette vil si at hvis du normalt sett opptjener 500 grunnpoeng for SAS-billettprisen, får du 625 grunnpoeng og 1875 statuspoeng, totalt 2500. Statuspoengene kan ikke løses inn eller brukes til belønninger, og de vil ikke vises på poengsaldoen din. Grunnpoengene blir imidlertid lagt til poengsaldoen din som vanlig."
Som pietistisk vestlending som er opplært i at vi ikke skal ha det for godt i livet er det betryggende å se at den gode nyheten fra SAS ble følgt opp noen timer senere med denne: Regjeringen ønsker strengere kontroll av gjennomføringen av karantene, og endrer nå reglene slik at dem som returnerer etter en ikke nødvendig fritidsreise fra utlandet må gjennomføre karantene på hotell. De må oppholde seg på hotell fram til negativt test foreligger, tidligst på dag tre. Så da sitter det litt lengre inne å fyre løs på mileage-runs i april. Med mindre vi klarer å overbevise myndighetene om at poengsanking er en helt nødvendig fritidsreise. All ære til SAS for å komme med et skikkelig tilbud som gleder i en grå korona hverdag. Vi får håpe regjeringen myker opp litt før utløp av kampanjeperioden