Jeg har alltid som mål og hente inn 360.000 Poeng i året. Grunnen til
1. Jeg har Master Premium medlemskap, og de senker kravet til 33.000 Poeng for Gull, men jeg flyr over 45.000 Uansett så det er ikke gullstatus som avgjør det for meg.
2. Hvis du tjener under 600.000 kroner i året, så er Master Premium + Shell Mastercard den beste kort kombinasjonen. Hvis du greier å bikke 200.000 Poeng i året i fortjeneste på Premium kortet ganske så kan du tyne ganske så mye verdi ut av det kortet. Bank Norwegian visa har gebyrfrie uttak på minibanker i utlandet, derfor har jeg det også i lommeboka mi. Gebyrfrie minibankuttak betyr endel for en som tilbringer noen måneder i Thailand i året
*** Tjener du over 600.000 i året, så ville jeg ha gått for American Express Platinum, og sørget for å omsette 100.000 Kroner på dette kortet slik at jeg hadde fått CT.
3. Min Kombinasjon er Kiwi Grønt medlemskap + Joker Glad medlemskap, også handler jeg vaske og toalett-utstyr på dager med trippeltrumf, samler masse trumfpoeng, da disse konverteres til Eurobonuspoeng for en ganske så grei pris. Ellers booker jeg rommene på Expedia for endel trumf + Expedia poeng også betaler jeg også endel med premiumkortet, må bruke det litt for å sanke inn de 12.000 Statuspoengene i året.
Ett par spesialtips på slutten når det gjelder master premium og sas Eurobonus
1. Bruk shell Mastercard i Begynnelsen, og bli ekspert på trumfprogrammet, bli god på å samle mest mulig poeng pr kjøp, og la dem ligge der frem til de har 13.688 Kroner på konto.
2. Når du når dette magiske beløpet, så kjøper du master premium kortet, og får 10.000 Poeng, og når du da overfører dette beløpet, så har du fått 200.000 Poeng på konto i en smekk. Da vil du ha tjent 200.000 Poeng de siste 12 mnd i 12 mnd, etter dette så dropper du under streken og har nivået i 12 mnd til. Da har du sikret toppnivet i 24 mnd, og god tid på og tjene deg opp til 200.000 Poeng i fremtiden, for egentlig trenger du bare å tjene 100.000 EBB i året for å beholde nivå 4 i overskuelig fremtid fra da av om du vet å lagre poengene vekk fra Eurobonuskonto
Last edited: 01. des 2017