Hei! jeg har et extra sølv kort å gi bort. så eg tenkte å lage en konkurranse, om den som laster opp det beste reise tema bildet på instagram! jeg trekker ut en heldig vinner den 16.august og bare husk å bruke #sassølv for å være med i konkurransen. PS: vis du ikke har instagram så kan du poste bildet her på innlegget. Lykke til.
Kunne godt tenke meg et sølvkort Tok dette bildet på ruten DY1072 OSL-RIX sist fredag. Ikke ofte jeg har vært over OSL rett etter take-off. Ikke så bra kvalitet på bildet, men synes det var kult endå.
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et sølvkort Mitt bilde er fra da jeg og fruen var på bryllupsreise i USA nå i juni/juli, og en av stoppene var i Las Vegas. Har utrolig mange fine bilder fra denne turen, men et av de bedre reiseminnene må være når vi fløy inn i Grand Canyon med helikopter. Jeg har lagt ved et bilde fra der hvor vi spiste lunsj Du kan se bildet i et større format ved å gå inn på min Flickr-link nedenfor. Siden jeg ikke får til å legge ved lenker på dette forumet enda, så må du fjerne mellomrommene i lenken nedenfor: https ://flic.kr /p/wySVw7
Beklager det glemte det helt!! Skal trekke en vinner så fort som mulig! (WIFI her oppe er ikke det beste)
Beklager at det ble forsinket! Takk for alle bidragene mange flotte bilder! Den jeg trekker ut er......@RemiWM som jeg synes hadde det beste innholdet i bildet (ser på en flyplass, sitter i flyet Bonusfeber! skjønner poenget) Gratulerer så mye. send meg en PB med informasjon.