Eurobonus Status og SAS Light

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 24. juni 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har akkurat bestilt meg en melkerute fra Helsinki til Honolulu med posisjoneringsflight fra SAS på et eget PNR. Langdistanseflightene har bagasje inkludert og alt er fint, men SAS-billettene er Go Light. Jeg har et sølvkort som skal gi meg et gratis kolli, men jeg lurer på hva som skjer når jeg prøver å sjekke inn på Hawaii. Alt er *A så jeg har et håp om å få sjekket inn hele veien hjem, men jeg lurer på om de setter seg på bakbeina da de sikkert kan se at jeg ikke har et gratis kolli fra Helsinki til Oslo. Hva tror dere?
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det kommer vel an på om de i det hele tatt gidder å sjekke inn bagasjen hele veien, men hvis de er villige til å gjøre det (min erfaring her er 50/50) og setter seg til motverge over Go Light, så får du bare dra frem iPaden med tier level benefits og vifte med sølvkortet. Da burde det gå, hvis de altså er villige til å sjekke inn bagsjen også for posisjoneringsflighten.
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for svar. Reisefølget har gullkort så vi får sikkert trikset det til, men jeg har skjønt at det ikke alltid er like lett å stå på krava på andre siden av kloden.
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Bare om hvem som har pakket, og da er det jo bare å si at mamma har pakket:D
     

Del denne siden