Eurobonus til Tokyo

Tråd i 'Bonushjelp' startet av stianj, 26. april 2023.

  1. stianj

    stianj Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Jeg er ikke sikker på om slike tråder egentlig godtas her, men når underforumet heter "Bonushjelp" så tar jeg sjansen...

    Jeg er relativt bereist (45 land), men har i svært liten grad samlet bonuspoenger. Har ved noen anledninger blitt noen eurobonus som jeg har brukt til å betale billetter med.

    Men nå har jeg cirka 120 000 poeng, hvordan 40 000 av dem går ut i sommer. Det haster altså å få brukt dem ;) Så er utfordringen at kona og jeg gjerne kunne tenkt oss en tur til Japan - og fortrinnsvis i januar/februar/mars (allerede planer for all ferie i år...):

    1: Jeg vet jeg kan bestille reiser med alle i Star Alliance og betale med Eurobonus - men "award trips" for Eurobonus er kun i SAS? Er det rett forstått?

    2: Har tegnet et abonnement på Awardtrips.com, men vet ikke helt om jeg forstår alt... Når man lager "Alert" må man sette dato - oddsene er vel veldig små for at man treffer rett dato... Hvordan blir nye turer lagt ut, er det alltid ett år i forveien? Eller kommer det på kortere sikt også?

    3: Hadde jo tenkt jeg kunne brukt bonuspoeng en vei, og betale billetter tilbake, men prisforskjellen på one way og round trip er jo latterlig liten.. Med Lufthansa i januar koster det drøyt 23' t/r for to, mens det er 18' for one way. Med avgifter på bonusreisa nærmer man seg 21' om man bruker bonuspoeng ene veien og kjøper billett andre veien. Noe billigere blir det å kjøpe seg opp til 180 000 poeng og betale hele reisen med poenger, men det blir ikke mye billigere enn å betale for hele turen selv... Noen triks i den forbindelse?

    Målet her er å få brukt bonuspoengene mest mulig fornuftig, ikke nødvendigvis at jeg ikke skal betale noe for flyreisen...

    Håper noen har noen tanker og tips rundt dette...
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til InsideFlyer! Eg skal forsøke å hjelpe deg.

    1. Du kan bruke bonuspoeng både på SAS-reiser og med Star Alliance. Med Star Alliance er poengprisen ein god del høgare, og med 120 000 poeng har du berre nok poeng til å reise med SAS i økonomiklasse. Du kan eventuelt kjøpe meir poeng eller skaffe meir på kort sikt for å komme deg opp på Plus eller Biz.

    2. Er det awardfares.com du meinar? Det er eit bra verktyg for å setje opp alarmar (alerts). Når turar vert lagt ut varierer frå selskap til selskap. Ettersom du er avgrensa til SAS er det vel i utgangspunktet 330 dagar før avreise billettane vert sluppe om eg ikkje hugsar feil, men det vert og sluppe billettar seinare. I tillegg hender det jo at dei som har booka billettar avbestiller og då vert billettane ofte gjort tilgjengelige igjen. Det er berre å setje opp alerts der og på Awardhacks.se.

    Eg er usikker på kva som er best for deg. Det kjem an på kor mykje du reknar med å tene av bonuspoeng framover. Har du kredittkort og konvertering av trumf, samt netthandel på viatrumf kan det hende det beste er å bruke 40 000 poeng på korte turar og heller legge seg opp poeng og reise på langtur neste år. Det kostar 165k poeng for business class tur til Tokyo med Star Alliance, men berre 100 000 om du reiser med SAS. Denne kan du få ned i 60 000 om du skaffar deg SAS MC Premium og tener 200 000 poeng (frå alle kjelder) i løpet av 12 månader. Reiser du økonomi er prisen som sagt 60 000 med SAS og 90 000 med Star Alliance.

    Bonussamling er ein maraton, ikkje ein sprint. Det tek tid å tene poeng og ofte må ein booke langt fram i tid. Med sopass lite poeng tilgjengelig ville eg ha prioritert reisemål framfor fancy reise i alle fall dei neste 12 månadane. Berre set opp alert på SAS til Tokyo i Q1-24 og bestill i veg når billettane vert slupne.
     
  3. stianj

    stianj Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ahh, nynorsk, elskar det! Tusen takk for framifrå svar!

    1: Economy er heilt ok,har korkje sagt eller tenkt at eg vil ha Plus eller Biz :)

    2: Awardfares.com, ja. Orsak for den. Eg er fleksibel på reisetid, heile Q1 2024 er ok, men såvidt eg kan sjå er det berre høve til å lage alert på ein og ein dag? Er det rett, eller er det det som er skilnaden på Gold og Diamond?

    Er klar over at bonussamling er eit maraton og ikkje ein sprint. Men sjølv om eg vil unngå påska 2024, så er eitt år fram i tid framleis aktuelt. Så eg trudde ikkje endeleg at eg var for seint ute. Er også klar over at 120 000 poeng ikkje er mykje. Men tykkjer samstundes det er for mykje til å berre la dei gå ut...

    Reiseplanane for 2023 er tinga og betalt og fleire feriedagar har me ikkje, så poenga må liksom uansett brukast i 2024 (hvis me ikkje skal nytta dei i Eurobonus Shop).

    Men har alle flyselskap som flyg til Tokyo same "policy" som gjer at one way kostar 80% av t/r? Er det vanleg på long haul? Har liksom aldri vore ei problemstilling for meg før...
     
    Sunnfjordingen liker dette
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Du får berre setje opp alert på Tokyo i januar og håpe at SAS slepp billettar. Viss ikkje blir det ikkje lett å få noko fornuftig ut av dei. Eurobonus-shoppen er håplaus. For 40 000 poeng får du nesten ingen ting. Du får ikkje ein toalettkost ein gong. Har du foreldre, svigerforeldre eller andre du kan sende til København so kan det vere ein brukbar bruk av poenga.

    Eg trur AF Gold har avgrensingar på antalet alerts du kan setje opp. Eg har Diamond og kan ha veldig mange.

    Du må absolutt ikkje la 120 000 poeng gå ut, men om du skal til Tokyo i Q1 neste år er du prisgitt at SAS slepp økonomibillettar innan den tid.

    Eg anar ikkje kva prisskilnaden på einvegs og T/R er på pengebillettar. For SAS poengbillettar er det vel 50 %, medan det er 60 % for Star Alliance poengbillettar.
     
  5. stianj

    stianj Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Takk ei gong til :)

    Det ligg jo ute ein del award reiser til USA i Q1, men der har eg vore så mykje at det freistar ikkje... Men i verste fall...

    Men eg skjønar altså ikkje dei Alert-greia på AF, og det er uklart frå oversikta over skilnader mellom Gold og Diamond om det er eg som er dum eller om eg må ha Diamond.

    Eg kan setja opp Alert, men eg må velja ein bestemt departure date, og kan eventuelt velje "Yes" på "Wide Search (± 1 day)" Eg har også sett screenshots på nettet der ein kan velja round-trips, men det heller kan eg ikkje sjå at er på Gold. Samstundes er den einaste skilnaden på Gold og Diamond på matrisa til AF at Diamond er real-time og har ubegrensa søk og alerter...

    Jaja.
     
  6. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er fremdeles normen på long haul. Det var jo normen på alt i gamle dager, at man måtte booke t/r og være borte i helgen for å få rimelige priser. Long haul henger igjen på den normen, er vel ingen som har utfordret det som på kortere ruter.

    K
     
  7. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,438
    Likes mottatt:
    3,259
    Bonuspoeng:
    113
    Aiai, det ser ut til at vi har fått oss nok en Polyglott i tillegg til @Kristian :)

    Sunnfjordingen har jo nevnt det viktigste, men et par ting til:

    1. Det er ikke mulig å velge "round-trips" for alerts på Awardfares. Du må søke eksakt dato +/- 1. Men hvis du klikker deg inn på aktuelle datoer i det vanlige søket ser du det andre har funnet, samt at du kan klikke på datoer i nærheten og få opp tilgjengelighet. Hvis du har Gold er oppdateringsfrekvensen basert på proprietære algoritmer som bl.a. varierer med hvor langt frem i tid reisen finner sted. Med Diamond får du sanntidssøk. Det å lete slik er litt av moroa. Jeg bruker alerts mest for å optimalisere reiser jeg allerede har bestemt meg for. NB! Husk å filtrere på FPP (Frequent Flyer Program) for SAS Eurobonus, hvis du ikke vil bli skuffet når du ringer SAS og får høre at de ikke finner setet. "Alle andre" har bedre tilgjengelighet til bonusseter enn Eurobonus.

    2. Her er en fin oversikt over når alle *A-selskaper slipper seter: https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/

    3. Selv om det kan være gunstigere å fly med SAS hvis du har SAS MC og høy opptjening/år, er nåløyet for å finne reisen dit du vil når du vil veldig liten. Jeg tar det som en bonus om så skulle skje. Så for de fleste reiser er det denne poengtabellen som gjelder: https://www.sas.no/eurobonus/poeng/fly-med-poeng/star-alliance-poengtabell/

    4. Om du ikke MÅ til Tokyo, så kan du finne de beste stedene i verden å reise ut fra dine preferanser for vær og temperatur i den perioden du ønsker her: https://public.tableau.com/app/profile/ryan7046/viz/TheBestTimetoVisitAnywhereCelsius/Sheet1

    5. Og når du har funnet drømmedestinasjonen, kan du bruke denne siden for å finne ut hvilke selskaper som flyr dit: https://www.flightconnections.com/
     
    Spielhaug and RoadKing like this.
  8. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Som et tilskudd til nr 5, her er samme side med kun star alliance:
    https://www.flightconnections.com/route-map-star-alliance
    Kan ikke velge dette selv fra hovedsiden uten premium tror jeg, så går alltid inn via denne linken.
     
    RoadKing, Kjetil L and Rscott like this.
  9. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,438
    Likes mottatt:
    3,259
    Bonuspoeng:
    113
    Takker! I tillegg til datosøk, er dette den eneste grunnen til at jeg har betalt abonnement. Må revurderes nå :)
     
    thfagert liker dette

Del denne siden