Eurobonuspoeng for matkasser fra Godt Levert

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av BDUflyer, 03. nov 2020.

  1. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Godt levert ligger inne på SAS sin Eurobonus Shopping-portal. I motsetning til Adams Matkasse gjelder dette også for eksisterende kunder. Man får 50 p/100 kr, men har i kampanjer vært oppe i 100 p/100 kr. Jeg har for en uke siden bestilt en matkasse ved å gå gjennom lenken på SAS-siden, men har ikke mottatt noen bekreftelse på at kjøpet er registrert. SAS kundeservice bekrefter at tilbudet også gjelder eksisterende kunder. Så er spørsmålet: hva skal til for å få EB-opptjeningen registrert? Når man har en konto krysser man bare av for hvilke uker man ønsker matkasse. Beløpet blir trukket fra kortet først noen dager etter levering av kassene. Har noen lyktes med å opptjene poeng ved kjøp av matkasser fra Godt Levert?
     
  2. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bruker ikke SAS-portalen så ofte, men det tar vel gjerne år og dag før dette kommer opp i oversikten? I alle fall har det gjort det de gangene jeg har brukt den. En sjelden gang får jeg imidlertid epost om at kjøpet er registrert, men som regel ikke.
     
    BDUflyer liker dette
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,460
    Bonuspoeng:
    183
    Eg meinar du kan etterlyse kjøpet etter 8 veker eller noko slikt. Eg har brukt portalen av og til, men den er misser mange kjøp, med mindre eg har brukt iPhone med Safarinettlesar.
     
    BDUflyer liker dette
  4. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,156
    Likes mottatt:
    7,910
    Bonuspoeng:
    183
    Min erfaring med Eurobonusportalen, er at mye må etterregistreres. Euroflorist, Kjell&co samt Outnorth har blitt automagisk registrert. Typisk 3-5 dager etter kjøp, så kommer Eurbonuspoengene etter 5-8 uker.
     
    BDUflyer liker dette

Del denne siden