Expedia +Gold - Erfaringer? Fordeler? How to use?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av TElg78, 18. juli 2017.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Mangler to netter for å behalde Expedia Gold+ neste år. Vits i å prøve å få nokre netter, og har nokon erfaring med billige rom å booke som blir registrert?

    Eventuelt så kan eg booke for nokon å sponse litt:) (Får litt fordeler, men ikkje mykje)
     
    drsyk liker dette
  2. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    Min personlige erfaring er at statusen er grei å ha de gangene du booker VIP-hotellene til Expedia. Hvis de ikke oppgraderer og jeg svarer på spørsmålene Expedia sender ut etter jeg har sjekket ut har jeg ofte blitt oppgradert i ettertid.
     
    drsyk liker dette
  3. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Wow, med Expedia Gold får man jo faktisk god kundeservice. Tror nesten en må satse på å beholde den statusen o_O
     
    drsyk liker dette
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Mini tricks jeg bruker er å booke første natt med Expedia(Viatrumf`n for de nye IF`re) om har sen in flight, eller finner et hotell ved flyplassen om har Red Eye flight hjem, med VIP+GOLD har jeg alltid fått oppgradering, dette gjør det enklere å vedlikeholder GOLD status+en tur til Espania...Litt må min familie tåle:)
     
    sutenai liker dette
  5. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,652
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde en natt på ett VIP access hotell for ett par uker siden, fikk ingen fordeler.
    Tenkte ikke noe på dette før for ett par dager siden, hvor jeg sendte en henvendelse til expedia for å informere at jeg ikke hadde fått noen goder.

    Endte opp med å få en voucher på 400NOK.

    Har tidligere hatt suksess med å få refundert "ikke refunderbare" bookinger ved å ringe de også.

    Veldig fornøyd med Expedia kundeservice
     

Del denne siden