Hei, Skal fly en del LATAM Airlines (LA) til høsten. Så vidt jeg kan se har de egne lounges på bare noen få av flyplassene som er relevant for meg (SCL/Santiago, LIM/Lima, GRU/São Paulo). På resterende lokasjoner ser det ikke ut som de har noe (GIG/Rio, IGU/Iguazu, Brasília/BSB, CGB/Cuiabá, CUZ/Cusco, PEM/Puerto Maldonado, IPC/Påskeøyen). På "third party lounges"-listen til LATAM, så har de kun flyplasser utenfor de landene jeg skal til, så virker ikke som det er noe via LATAM som vil hjelpe på de andre lokasjonene (uavhengig av billettklasse). Regner med at LoungeKey/PriorityPass evt. blir eneste løsningen for disse andre flyplassene? Ser ut som jeg har 5 årlige gratistilganger hos LK via Handelsbanken Platinum (via Tekna). Ser ikke ut som det er noe hjelp i SAS AmEx Elite eller SAS MC Premium, med mindre jeg har oversett noe? Ser ut som pilene peker mot at jeg kanskje burde skaffe meg Saga-kort (av flere årsaker). Ser ut som de også bruker LK, og gir 4 årlige gratistilganger. Kan jeg kombinere disse med tilgangene fra LK Handelsbanken? (for totalt 10 årlige gratistilganger).