Torsdag i Østen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 07. mai 2026.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,649
    Likes mottatt:
    887,924
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, solen skinner og det er på tide med litt frokost før jeg tenker meg ned til bassenget i 10. etasje..
    Godt det er helg image.jpg
     
    Kristian, Wiolenze, indahla and 13 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,795
    Likes mottatt:
    79,489
    Bonuspoeng:
    293
    God(?) morgen.
    Etter å ha dusjet og kledd på meg oppdaget jeg at klokken var kvart over 5 og ikke kvart over 6. Jeg har tydeligvis klart å stille vekkerklokken en time for tidlig. :rolleyes:o_O

    Ingen vits å prøve å sove i en time nå, så da laget jeg kaffe.

    Kan bruke den ekstra tiden på å se om jeg klarer å vri hodet mitt rundt hvordan jeg skal få til en bra tur i pinsehelgen. Har noen ideer. :)

    Ha en fin en!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    2,256
    Likes mottatt:
    11,245
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Ute ligger det rim på plenen, men inne har en det varmt og godt. Kaffe’n er drukket og en stikker en tur ut til gjeste kontoret på Sola.
    Ha en fin fin torsdag :)

    image.jpg
     
  4. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,731
    Likes mottatt:
    20,051
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

    Også jeg var tidlig oppe i dag. Både Elkjøp og Power hadde nyåpning av sine flaggskipbutikker på Lørenskog og tenkte jeg skulle stikke innom og kjøpe ny oppvaskmaskin.

    Jeg snudde fort da jeg kom dit, der var mange hundre i kø og det har jeg ikke tålmodighet til.
    Kjenner på at jeg heller skulle vært på Carlton hotel i Bangkok nå -der var grisekaldt å kjøre scooter i dag.

    IMG_9344.jpeg
     
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    4,140
    Likes mottatt:
    26,859
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hotellsengen i Oslo.

    Møtene i dag starter ikke før kl10, så jeg har en meget sløv start.
    Senere i dag får jeg sjekket om konseptet 'pølsetorsdag' fremdeles eksisterer på SAS loungen.

    Ha en fin torsdag, hold ut, det er snart helg!
     
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,413
    Likes mottatt:
    10,792
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra hjemmekontoret.

    Ble tidlig på'n her også i dag, så andre kopp med velduftende kaffe er allerede tømt. Ellers skinner solen og det ser ut til å bli en fin dag øst i hovedstaden. Det passer bra, siden det i ettermiddag skal gjennomføres dugnad i borettslaget. Blir litt forsiktig raking, regner jeg med, før det vel blir pølser og is som avslutning. Helt ålreit det, sånn i oppkjøringen mot 17. mai.

    God torsdag!
     
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,527
    Likes mottatt:
    19,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

    Er ikke så tidlig på'n, ingen plagsom/feilstilt vekkerklokke, ingen hund som skal luftes, ei heller nyåpnede butikker. Kun en vanlig TTT dag, og en målrettet handleliste med besøk hos Kiwi, Spar og Meny.

    Forøvrig håper vi hotellstreiken kan ta slutt før neste tur til det trøndske, hvis ikke mister jeg god opptjening til Radisson VIP. Royal Garden holder dørene lukket. Lurer på om Radisson er eksta hardt rammet?

    Ha en bra dag, alle IF-ere!
     
    funkenstein, Kristian, holmen and 5 others like this.
  8. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,332
    Likes mottatt:
    48,139
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Krakow, hjemreisedag via FRA.

    Rakk en kjapp tur innom kontraktsloungen;
    IMG_9699.jpeg IMG_9698.jpeg IMG_9695.jpeg IMG_9696.jpeg IMG_9697.jpeg

    Har bare 1 time i Frankfurt, LH opplyser om apron parkering så rekker nok en liten tir innom loungen.
     
    EndreD, tobeornot999, holmen and 6 others like this.
  9. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    4,437
    Likes mottatt:
    12,509
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Utover kaffe og mail, er det lite å melde. Snart syttenai, og så 4 dagers speidertur i pinsen. Etter det kan man senke skuldrene og se frem mot sommerferie!
     
    EndreD, Kristian, holmen and 3 others like this.
  10. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,914
    Likes mottatt:
    40,067
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra jobben.

    Anko har tatt seg tid til å skrive og si hei, hyggelig det selv om varselet var kommet i appen allerede.


    TTT torsdag er det også, får vel handle litt i kveld.
     
    EndreD, Spielhaug, Kristian and 4 others like this.
  11. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,332
    Likes mottatt:
    48,139
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det slutt på gullender, i det minste på FCT;

    IMG_9700.jpeg
     
    EndreD, Spielhaug, Kristian and 7 others like this.
  12. Ololsen

    Ololsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,118
    Likes mottatt:
    8,959
    Bonuspoeng:
    183
    Si meg hvor mange ender har du i samlingen? :p
     
  13. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,332
    Likes mottatt:
    48,139
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke så besett, 40-50 kanskje. Men barnebarnet har blitt storsamler:)
     

Del denne siden