Onsdag .. litt ut på dagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. mai 2026 kl 07:39.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,987
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Østen ..sol og godt vær image.jpg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    78,775
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Tar det litt rolig i dag, må få på en kaffekopp til før jeg kommer igang. Hjemmekontor, så jeg får vasket litt klær og slikt, og kan jobbe uforstyrret med diverse oppgaver. (Og de om jeg finner noen artige bonusbilletter?)

Minusgrader på morgenkvisten, så det trim i gresset. Men solen er på vei opp.

Ha en fin en!

3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,568
    Bonuspoeng:
    183
    Og god morgen fra Østkanten, i hovedstaden.

Også her er det sol og fint vær, men pt. er det vel omtrent 25 færre varmegrader enn i Østen. Kjapp hoderegning tilsier visst at det er nesten 6 måneder til man befinner seg i Bangkok, som blir neste langtur. Sukk...

Jaja, kan jo stagge lengselen litt med å lete etter hoteller til den turen. Har hørt rykter om sterkere krone enn sist man var på tur, så kan jo håpe det ligger noe tilbud jeg bare ikke kan si nei til der ute.

Ha en optimistisk lillelørdag!

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,200
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner og nattefrosten herjer

Stolt òg glad over at min første arbeidsplass viser svært gode tall i dag. Bakteppet er jo dystert, men suksess er likevel suksess.

Ha en fin onsdag!

5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,833
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i nordvest. Mye pes i dag med et styremøte med en svær agenda som venter på slutten av dagen. Men alltids tid til å sjekke IF. T-8 til Finnair og T-21 til Delta long haul.

holmen, Berlioz and Sunnfjordingen like this.

Del denne siden