God morgen fra godstolen. Tar det litt rolig i dag, må få på en kaffekopp til før jeg kommer igang. Hjemmekontor, så jeg får vasket litt klær og slikt, og kan jobbe uforstyrret med diverse oppgaver. (Og de om jeg finner noen artige bonusbilletter?) Minusgrader på morgenkvisten, så det trim i gresset. Men solen er på vei opp. Ha en fin en!
Og god morgen fra Østkanten, i hovedstaden. Også her er det sol og fint vær, men pt. er det vel omtrent 25 færre varmegrader enn i Østen. Kjapp hoderegning tilsier visst at det er nesten 6 måneder til man befinner seg i Bangkok, som blir neste langtur. Sukk... Jaja, kan jo stagge lengselen litt med å lete etter hoteller til den turen. Har hørt rykter om sterkere krone enn sist man var på tur, så kan jo håpe det ligger noe tilbud jeg bare ikke kan si nei til der ute. Ha en optimistisk lillelørdag!
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner og nattefrosten herjer Stolt òg glad over at min første arbeidsplass viser svært gode tall i dag. Bakteppet er jo dystert, men suksess er likevel suksess. Ha en fin onsdag!
God morgen fra kontoret i nordvest. Mye pes i dag med et styremøte med en svær agenda som venter på slutten av dagen. Men alltids tid til å sjekke IF. T-8 til Finnair og T-21 til Delta long haul.