God formiddag fra Grenland. Kaffe og IF. Venter på en kar som skal hjelpe meg å male huset, han tar i høyden og jeg tar nede. Fin ordning syns jeg Sa opp amex elite i dag- fått en CT og har mer poeng enn jeg får brukt- lite vettuge biz turer å oppdrive Ha en strøken dag
Morgen fra hovedstaden! Rødnesene tok meg over fjellet, bolaget har nok en gang priset seg ut. 1400 fullflex vs 2800 eco lar seg ikke forsvare. Men hvorfor har de max lysstyrke i kabinene på en så tidlig flight??? Og hvorfor fikk jeg ikke benyttet min hardt opptjente rewardfordel med gratis kaffe? Vel, de kom ikke rundt med tralla i det hele tatt. Skuff. Nå ble Narvesenkaffe, så det ordna seg! ha en opplagt dag!
Morn fra Egon på Oslo S, her ble det True Friend frokost etter en tur på Amerikalinjen for en dusj (kjempefint treningsrom med tilhørende kjempefine omkledning/dusj/wc-rom. På denne måten er det mye artigere å ta nattoget føler meg oppkvikket og klar for noen dager på Ullevål/Forskninsparken. Men, det meste slår å måtte stå opp i 4-5 tiden for å ta en flytaxi. Kjempefint vær, så vurderer å tusle bort til hotellet nær slottet for å kvitte meg med min lille koffert. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner vakkert. Nå må vi bli kvitt nattefrosten, eller trusler derom. Hele herbariet må ut av snickarboden så jeg får brukt den til sitt egentlige formål. Oppdraget (ja det er bare ett) står i kø. I dag tar vi det første skritt (sic!) for å få Eks-forloveden opp i bedre gangfart. Håper sommerens program kan gå som planlagt. Ha en fin og optimistisk tirsdag!