Vi legger ut på tur, og det skal igjen krysses av noen nye land på Balkan. Vi hadde jo en vellykket tur 1.Mai helgen i fjor Så samme helgen ble holdt av, og planleggingen startet tidlig. Puslespillet tok form og nå ruller vi inn til
Etter fullført arbeidsdag satte jeg meg i bilen, satte GPSen på "huset til kjeeli", og stilte meg i kø sammen med alle de andre som skulle ut og kjøre bil. En stund senere fant jeg en kjekk herremann på en bensinstasjon, og turfølget var komplett. (Noe særlig flere enn to personer på tur blir bare mas, spør du meg) Vi stilte oss i kø igjen, og endte etterhvert opp i P10, hvor vi satte fra oss bilen og tuslet inn på OSL. Fast track var vidåpen, men de måtte selvfølgelig sende inn noen fra den gemene hop rett foran oss. Han stinket alkohol, og var enten redd for å fly, eller hadde aldri fløyet før. Vi overlevde. Såvidt. Vi tok turen gjennom tax free, og så opp trappen til SAS loungen. Vi flyr ikke SAS, og heller ikke Skyteam, men dette var stedet for oss. Lite folk, masse mer, og bobler i glasset. Topp stemning!
Pitstop innom SAS loungen. LOT C billett gir adgang hit, eco billett med *A Gold gir ikke tilgang. Er en 17 åring som straks henter oss
LOT har jeg faktisk aldri fløyet før. Så det blir første nye flyselskap for meg på denne turen. @kjeeli er vel bereist med dem, så for ham er det ikke så spennende. Nå fikk vi akkurat melding om boarding, så da får vi styrte glasset med bobler og komme oss avgårde.