Utreisetirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 28. april 2026 kl 06:21.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    78,131
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffen er servert, og jeg venter på at bilen skal bli varm. Sommeren er ikke helt på plass ennå.

Dagen starter som alle andre tirsdager på trimrommet. Så blir det jobb. Og så blir dagen litt utenom det vanlige. I dag er det nemlig tid for en flytur! Første i en rekke på seks denne uken. Det blir 4 nye flyplasser, 3 nye land, og 2 nye flyselskaper. Kanskje det kommer et reisebrev?

Ha en fin en!

2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,164
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå austkanten av hovudstaden!

Ute skin sola og dagen er her så vidt i gang. I reiseappen er det lagt inn ein god 'dunge' flygingar, men det er eit langt opphald utan ei einaste planlagt reise frå juli til november. Forhåpentlevis rettar det på seg :)

Det er bestilt tur til Portugal, Sør-Korea, Bulgaria, Aust-Finnmark og Finland, så ein skal sanneleg ikkje klaga :)

Ha ein brillefin tysdag, godtfolk!

3. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,893
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke spå mye nytt hverken på fly, flyplass eller land for min del, men ut å fly er alltid fint. Er det jeg som ikke har fulgt med, men innenrikskantinen åpnet mer enn en time før første avgang i dag? Som riktignok først er kl 8. For en rastløs morgenfugl en forbedring. IMG_7747.jpeg

4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,948
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra sengekanten. Kastet mor ut av sengen og lagt tvillingene på hennes plass, frem til minstemann er ferdig og reist på skolen.
    Spedbarn lukter tydligvis melken fra mor, så fort hu forlot rommet ble de helt rolig.

Katten, et vesen jeg har beskyldt for å være den lateste i gata og med evnen til å sulte foran brødboksen kom i natt hjem med en mus. Denne har han delt i to og skulle stolt vise frem til matmor, kattelukens bakside.

Ønsker alle en musefri dag. :)

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,528
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra sofaen.

starter dagen rolig med en kopp kaffe før jeg sykler til jobb. Det er lurevær ute... fint og solrikt men det er kaldt! Håper det ikke er partier med is på sykkelstien, for jeg la om til sommerdekk.
    Bare to jobbdager igjen før neste tur. En tur jeg gleder meg meget til! Belgia med venner.

Ha en fin tirsdag :)

Henrik liker dette
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Gått en liten morgentur i nærområdet, nå starter kontordagen og etterhvert skal vi følge spent med på budrunde på vår leilighet, så da er det greit å ikke sitte på et kontor og løpe inn og ut av telefonrommene i tide og utide.

Ha en solid en!

Del denne siden