Tigeren på Gardermoen Endeleg skal denne guten på flytur igjen! SAS eurobizz frå Gardermoen via Kastrup til Luxembourg-Findel. Overnatting på Park Inn by Radisson Louxemburg City. Ein heilt ny stad for meg, ja, nytt land, faktisk! Har du tips til ting å finna på og plassar med god mat, så legg gjerne igjen ein kommentar! Vil du vera med, så heng på!
Frå Noreg til Luxembourg med SAS Første flyging er med SAS i C-klasse. Som vanleg vil SAS ha oss ombord tidleg, men med innlagt bløming utanfor flydøra så dumpa eg ned i setet mitt på SE-ROY knappe tjue minutt før avgang. Så får vi sjå kva som kjem av mat og drikke i dag! Dagens fugl frå OSL til CPH
Tusen takk for at du tek oss med på tur. Eg trur ikkje eg har sett reisebrev frå Luxemburg her inne endå. Dette vert spennande!
Ikkje eg heller, men (denne) manns minne er jo ikkje som det var, for forumet har hatt ein representant i LUX før: https://insideflyer.no/forums/threads/en-dag-i-luxembourg-sayonara-senator-status.22372/
@kjeeli har vel også et brev derifra. Litt tidkrevende å finne igjen når stedsnavn ikke er i overskriften, eller er taget. Artig at du også har den samme(?) tigeren på bildet som min første post i brevet mitt God tur!
Du må på sedvanlig vis komme med en utførlig rapport om Luxembourg siden jeg kommer etter i november…. Jeg gleder meg