God morgen fra 3A. På vei til CPH og FAE, og mat. Masse mat. Forhåpentligvis veldig god mat. Og litt natur og sånt. Kort vei fra BLU til OSL, det er digg. Møtte @Travellingalf i tax free, hyggelig å hilse på! Og @Stuttfeiten utenfor Starbucks. Også hyggelig! Og nå sitter de ved siden av på samme rad. Ha en fin en!
Det her kan ikkje bli anna enn ein tur tur. Den starta fint på Ålebyen Int'l. Skal hilse frå @Travellingalf også. Ha ein strålande dag alle sammen!
Morn fra hjemmekontoret. God tur til dere! @holmen ta godt vare på "setet mitt", 3A er favoritten på det meste som ikke er wide-body. Skal selv en tur til Værnes i ettermiddag, men skal ikke fly, kun hente mine foreldre som skal være her en langhelg. De er heldige med været, selv om jeg mistenker at det er enda varmere der de kommer fra. Ha en fin dag alle sammen
God morgen fra kontoret i nordvest hvor vi har ordentlig godvær som dere ser av bildet til @Stuttfeiten. Dere får kose dere på tur. T-2 til neste flytur for min del som går innom LHR og CPH, fremme i bussen på utreisen og bake på hjemreise. Ha en strålende dag. Snart er det fredag.
God morgen fra AMS hvor en sitter å sløver i KLM loungen. Etter 5 uker på berget, er en endelig på vei hjem til Bangkok og det føles tipp topp Turen herfra går videre via FRA og JED, så nytt flyselskap blir det også. Ha en fin fin flydag der ute!
God morgen fra DK. Det er allerede langt på dag og vi begynner å glede oss til lunsj med høye smørrebrød. Danske matskatter hopper elegant over brunostskiver. Vi hilser med et strandbilde, foreløpig er det litt off-season. Ha en fin torsdag!
God tordag fra kontoret som i dag befinner seg i København. Blir SK hjem igjen i ettermiddag/ kveld. Kan forøvrig melde at citizenM er min hittil minst likte hotellkjede. Dystypisk design av et bøttekott. Alt er hvitt og appstyrt, men noe så enkelt som et glass å drikke av på rommet det har tech-bro designer gnomene ikke tenkt på. Hjalp heller ikke at uansett hvor mye en knotet med den &/E)#%!! ipaden, så blåste air-conen iskald luft gjennom hele natten, vurderte på et tidspunkt å ta på meg lue "I'm to old for this shit" - uttalt av utallige vismenn opp gjenom tidene.
God formiddag fra Porsgrunn. Alle bare flyr her jo, ingen som har fått med seg at det er TTT? Begynner å ta litt lett på det selv, mye poeng og straks CT- men lite vettuge biz billetter å oppdrive dit jeg vil. Evt så er det bare utreise i biz, og nattfly i eco hjem er uaktuellt.. I-landsproblemer er alvorlig for oss det gjelder Ha en problemfri dag
Som tilsynelatende eneste forumist på jobb kan jeg melde om T-1 til SAS mot Riga. Sola skinner, det raser inn med EB fra Trumf og jeg er kommet meg på jobb for å bestille ny Mac med en haug gavekort som må brukes opp. travelt altså.
Nok en forumist på vei til OSL i dag. Jeg fikk sete langt bak, 5F, men satser på litt servering der også. Samt blokkert midtsete, enn så lenge i hvert fall. Rakk til og med litt TTT og jobb på morran og tar nok en liten økt til på PC-en mens jeg spiser litt lunsj i kantina. God tur til alle som er på farten!
Lunchhilser fra kontorkrakken. Du verden så mange som var på tur i dag, da. Er det en fellesferie jeg ikke har fått med meg, eller er folk bare desperate etter å få noen timer i fly, før all verdens flybensin er brukt opp? Eg berre spør. Vel, kan trives på landjorden også, i alle fall når man har en bedre lunch i kroppen. Og i tillegg kjenner på at helgen nærmer seg. Ha en fin dag, om det flyves eller ei!
God ettermiddag fra OSL Premium. Som alle andre flyr jeg idag Tok med vilje det store glasset (som egentlig er for øl) og laget en prosecco spritzer med kun bittelitt 7up for å ta de skarpe kantene av vinen som vel kan kalles midt på treet blant billig-bobler...
Kjempesmart travelhack! Her er eit anna, kallar det 'I nøden spiser fanden fluer" Må sei eg er glad for at eg tok med nettbrettet.