God morgen! Det er blitt onsdag, og solen er sakte på vei inn gjennom vinduet på kontoret, og dermed rett i PC-skjermen. Så det må nok dessverre stenges ute om litt. Dagen bringer ingen andre reiser enn den som er gjennomført; bilturen til kontoret. Men jeg fikk en epost fra Air New Zealand med "velkommen til Kora", deres nye lojalitetsprogram. Kan ikke huske å ha meldt meg inn noen gang?? Får nok heller ikke så mye bruk for dette.. Ha en fin en!
God morgen fra hovedstaden. Jeg fikk gode nyheter i går, vi vant rettssaken mot Elon Musk så da tikker det forhåpentligvis litt ekstra feriepenger inn på kontoen snart: https://www.vg.no/nyheter/i/43OykV/115-tesla-eiere-vant-fram-i-hoeyesterett-i-ladesak Ha en lønnsom onsdag!
God morgen fra OSL. På vei til Hamburg via ARN. Konsert i Elphi med eks-forlovedens favorittdirigent lokker. Og doble poeng, selvfølgelig. Ha en fin onsdag!
God onsdag fra teamsland! Akkurat 48 timer til avreise vestover, så biter tennene sammen over målstreken og bruker hvert ledige minutt på å søke etter artige ting å drive med på den vestre siden av USA i løpet av den neste uken