Tirsdag og nok en fin dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 21. april 2026 kl 08:27.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,506
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten leverer som vanlig
    Godt det er helg
    T-13 image.jpg

Last edited: 21. april 2026 kl 09:02
  2. PederFTime

PederFTime EBD, SEN, Rad. VIP

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    28
    Mornings fra Scandic Nidelven.

Juicemaskinen er ødelagt, venter visstnok på en del fra Italia, så ingen fersk presset appelsinjuice denne gang. Men de gjør opp for det med en god frokost-quesadilla!

3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,690
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret. Med dette knallværet hadde det vært litt deilig om arbeidsoppgaver på magisk vis forsvant, men det gjør det nok ikke - så får jobbe effektivt og forsøke å utnytte det best mulig.

Ha en solid en!

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,985
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Morgentrimmen er gjennomført, nå er det kaffe og eposter som står på programmet. (Etter IF, selvfølgelig)

Det ser ut til å bli en relativt rolig dag (jinx..), så planen er å spise lunsj ute i solen.
    Arbeidsoppgavene blir dessverre ikke borte her heller @Henrik, så det er bare å gjøre det beste ut av det.

Ha en fin en!

Flyingdutchman, Ololsen and Eddie47 like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet jeg er enkel og lat, kunne gjort dette mye billigere ....
    Har nettopp bestilt Thai Happy Taxi ([email protected]) for transport tur/retur mellom BKK og Carlton ....
    Synes det er helt greit å betale 1000 bath hver vei for trygg og god transport!
    Thai Happy Taxi har alltid vært på ekspeditt!

Flyingdutchman liker dette
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,470
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    Var innstilt på å dra til kontoret, men det tikket inn en del meldinger fra kolleger som skulle ta hjemmekontor. Siden det var 100% av folka jeg skulle ha møte med i dag, blir alt digitalt likevel, så hvorfor stikke til jobben når jeg har bedre kaffe hjemme?Har også en ny 3D printer her (Bambu P2S Combo, om du skulle lure), som nå står og styrer i bakgrunn. Greit å kunne følge med om den oppfører seg som den skal.

På torsdag blir det tur med Widerøe, bestilt med Eurobonus før det ikke lenger var mulig. Gleder meg til småfly og propellyd, det er lenge siden sist.

Ha en fin tirsdag!

Eddie47 liker dette

Del denne siden