God morgen fra MBT Klokka har såvidt passert halvsyvsover og dagen har vært godt i gang i halvannen time. Stor stas med barnebarn på overnattingsbesøk vente litt til fuglene våkner så blir det tur i skogen. På reisefronten er det US&A som gjelder til uka. Starter allerede i morgen kveld for å slippe tidligflyet til FRA mandag morgen. En overnatting hjå Hilton FRA før det blir LH videre til MIA og AA til MCO. God solfylt lørdag alle samme
God morgen fra OSL. Finværet denne helgen skal være nordpå, så da får man dra dit. Forsøkte å booke en bonusbillett i går morges, men det feilet. Så var returen borte, men kom tilbake i går kveld. Så da ble det helgetur allikevel. Såpass dårlig gjennomtenkt at 10 min etter å ha booket billettene, hvor det var ledig også på den andre avgangen jeg fant ut at egentlig var bedre, så brukte jeg same day change. Fint med fleksibilitet.
God morgen fra nordpå. Jeg kan bekrefte at finværet er her i dag også. Helt fantastisk i byen i går med sol fra skyfri himmel og helt vindstille. Det er ikke ofte april viser seg fra en slik side i Tromsø, ikke rart det var super stemning på alle folkene som samlet seg på alle uteserveringene. Ha en solrik lørdag - vi stikker til Sommarøy for mer vårstemning.
God morgon frå Sunnfjord. Sola skin hardt, men dessverre er det nokre skyer i vegen. Åtteåringen er i gang med pannekakelaging på kjøkenet, so vi får tru det blir frukost snart. Elles klør det fælt i bookingfingeren om dagen. Det er snart eit år sidan eg var på vengene, og det merkast. Neste booka tur er til hovudstaden i Sambandsstatane om knappe tre månader. Truleg vert Richmond endelig destinasjon.
God morgen fra nattflyvning fra HND! Sitter på hjemreisen etter tidenes solotur til Tokyo. Garmin estimerer at jeg har gått ca 80 km