God lille lørdag fra kontoret i Sandefjord! Fortsatt ingen reiseplaner for sommerferien. Har en CT liggende og det rykker greit å bookingfingeren. Får kanskje få den ut og gjøre noe med det. Ikke noe mer "plass" i kalenderen for 2026, men det er jo alltid neste år =) Ha en flott en!
Morn fra navet i norsk luftfart! Viktige møter, spennende presentasjoner og masse fagstoff utgjør planen idag. Også kjekt å se at rødnesene har tilnærmet 100% fyllingsgrad til SVG idag, så da er det ihvertfall 1 norsk selskap som går bra… Ha en givende dag!
God formiddag fra OSL. Fått meg en kjapp frokost hos SK før det er nedover til CPH om litt, midtsetet fortsatt ledig så krysse fingrene for null endringer, livets små utfordringer…
God formiddag fra Grenland. Gode nyheter på løpende bånd i dag. Lønning + Uventet Hms bonus for fjoråret Skattepengene kom- fin "pluss" Fikk tilslag på firmaleilighet i Risør i en uke sommer, for en symbolsk sum. Måtte da straks oppgradere til et bedre hotell på Seychellene, og kjøpe noe unyttig https://www.komplett.no/product/132...pparater/iskremmaskiner/wilfa-icy-slushmaskin Gigaboks selger Margaritamix som er helt topp, bare tilsette tequila og cointreau Da mangler bare finværet Ha en happy day
God formiddag! Her er det masse å gjøre i dag også, og nå er det lunsj og IF. Har hatt tid til å booke en bonusreise i mai, så får vi håpe jeg får fri, så jeg kan krysse av et par nye stater i USA. Målet er fortsatt 50 før 50. Det bør gå bra. Senere i dag bærer det av gårde til OSL, og en natt på Radisson før avreise til Færøyene i morgen. Det blir mat, mat og mere mat, og kanskje en fottur eller to? Ha en fin en!
God formiddag fra Thorbjørnrud hotell. Et par dager seminar her før det blir ALC på fredag. Ha en knall dag folkens!!
God morgen fra DUB. Altfor tidlig på flyplassen, var forventet blokkade og aksjoner på veien hit men var ingenting så 2 timers ventetid før ombordstigning. Det blir via LHR på vei hjem så blir nok en del loungebilder ila dagen. Starter med Lingus sin «premium» lounge på T2. Ingen tvil om at drikke er viktigere enn mat her på øya; Labert matutvalg; Utsikt mot fly;
God ettermiddag fra nord. Det nærmer seg endelig ny luftetur, gleder meg til nytt gjensyn med BCN. Ser litt på mat og drikke som må testes i helgen før det blir noen dager på messe. Noen som har flydd SK Biz fra BCN i det siste som vet om Fast Lane er inkludert? Har alltid flydd LH hjem derfra som har det inkludert for Biz/SEN, finner ikke noe klart svar om SK har det.
Etter å ha maltraktert et plommetre til det bare var stubben igjen gjør det godt med en times tid i badstuen med øl og frossen vodka! Fruen steller i bedene og sørger for at jordbærene mine muligens blir bra i år også .. Livet på landet er bra! T-19 til KLM B777 i 2K
Sukk... skulle så gjerne fått en tur i en av de der, igjen. Krever ikke engang F-billett, såpass nøden er man blitt. Hilser forøvrig fra t-banen, hvor man er på vei hjem, etter en håndfull vårpils på et vannhull i Oslo sentrum. Det er jo lille-lørdag kun én dag i uken, så det må være innafor. God kveld!
Qantas byr på diverse, jeg gikk for blekksprut igjen; De har ikke ekte bobler på ble en Aviation med tonic