Tror baisic holder. Og ja du kan legge inn alert på om det kommer award business. Legg da inn alert med booking klasse I som er award business på de aktuelle ruter og datoer. Expertflyer sjekker for deg et par ganger i døgnet.
Hei, Jeg planlegger en CT-rundtur på i Asia på nyåret. Har foreløpig tenkt: OSL-FRA SK/LH FRA-BKK TG F BKK-SIN SQ biz SIN-ICN SQ biz ICN-LHR OQ F LHR-OSL SK Mitt spørsmål er om det lønner seg å søke på enkeltflighter eller married seg.? I tillegg, hvis det er noen som har innspill på rute for å maksimere komforten, syng gjerne ut.
Hei Jeg lurer på to ting om expertflyer: 1) Er det vits å legge inn alerts på SQ F og C på andre ruter enn de en alltid har kunnet booke med eurobonus poeng? 2) Hvis to av åtte seter i F er booket, er det noen mulighet for å se om disse er kjøpt med penger eller poeng? Takk for svar!
Jeg oppdager innimellom at det flighter som ikke dukker opp i EF. Et eksempel på dette er Lufthansa sine flyvinger mellom HND-FRA på søndager, LH717 (Har gjort et par søk i November). Er dette kjente problemer?
Noen som innehar expertflyer om dagen som kunne vært snill å sjekke status på en flight for meg, antall ledige seter på samtlige klasser? Sk935, cph-sfo, 20-08/18. Har inne bud til biz, men har en dårlig magefølelse på at flyet er fult.. Ser det er 4 ledige biz, men tror flyet ellers er fult og det lukter vel gratis oppgradering for diamant og pandium kontra bud oppgradering fra en EBG.
Helt fullt er det ikke.. C1 D0 Z0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E1 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 Hva skjer i USA disse dagene? Både SK 903, 907 og 909 er også nesten stappet.
Såpass ja, blir vel neppe noen upgrade da nei! Flaks jeg har 30g\h i eco! Takk for sjekken @Upsaker, og jeg har spurt meg selv det samme. Jeg aner ikke. Var sikker på at det skulle bli bra med plass både her og der. Ser returen min lax-Arn så er 28 ledige biz... det budet går forhåpentligvis rett hjem!
Si ikke det. Da vi reiste over OSL-EWR 20/7 rapporterte EF om full biz kabin og generelt fullt. Da vi rykket inn på morgenen fikk alle 9 -ni- oppgradering! 7 på bud og 2 ved gate. Returen 4/8 sa EF det var mye ledig over hele linja. Stappa fly og niks upgrade. Har smått mista litt trua på EF...
Ja den posten her så jeg da du postet den i en annen tråd, og har hatt den i bakhodet faktisk. Det gir jo grunnlag for håp, så får se lørdag kveld! Krysser fingrene. Gir en oppdatering hvordan det går i tråden «plusgrade oppgraderinger»
Spørs jo hvordan SAS disponerer sine seter. Kan jo være de selger en haug med økonomi selv om det er kun ledig i C for å oppgradere noen.
Joda. Men si at det er 10 ledige seter i C og de har solgt 8 for mange i M, så er det bare 2 igjen på flyet. Og noen må bumpes opp.
Bumpes opp hvor? EF sa jo det var fullt foran gardina. Kan godt være det var ledig, men da rapporterte EF i såfall feil.
Om feks SAS har overbooket ECO vill de blokere salg av feks C. Da vill expertflyer vise C0 selv om det er feks 7 ledige seter *med forbehold om feil