Dagens Næringsliv har et lokketilbud i disse dager hvor du kan få 5 000 bonuspoeng om du tegner et 3 måneders abonnement for 890 kr. Mer info her: https://kampanje.dn.no/eurobonus?ut...ntent=S_EUROBONUS&utm_campaign=EB_flex_tilbud Synes du det er verd det? Vi snakker ekstrapoeng her.
Det spørs jo hvordan du verdsetter poenegene , men når man klarer å dra ut drøye 5,6 poeng pr. krone begynner det å svare seg spør du meg....
På den andre side så prises jo da en innenriksbillett til 1780 kr. Er det billig? Hadde vi snakket grunnpoeng hadde det vært en no-brainer! Og hadde jeg hatt bruk for Dagens Næringsliv var det jo også noe enklere.
Nå får man jo ikke 5000 poeng for en innenriksbillett.....og ekstra ekstrapoeng er jo alltid kjærkomment
Vel verdt det! DN Helg er høyst lesbart også for fruen, billig kvalitetsstoff og 5000 poeng på kjøpet.
Shoot me if I'm wrong, men tror @Bizflyer mener at man kan kjøpe en innenriksbillett for 5000 poeng. På salg vell å merke. Da kan tilsvarende billett i kr koste 1780.
Neida. Det jeg mente er at hvis 5000 poeng koster 890 kr, så kan et simpelt, enkelt regnestykke gange det med 2 så får du prisen for 10 000 poeng = prisen for en innenriksreise. 890 x 2 er 1790 kroner. Som sagt meget simpelt. Det kan være det gir mer verdi om du f.eks. skal bruke poengene på en biz tur til Asia eller USA......
kjøpt! synd ikke Nets støtter Amex. Nåja det ble da i det minste 89 EBpoeng for 890,- med SAS Mastercard alle monner drar...... Et enkelt regnestykke for å avgjøre om et EB-tilbud er verdt å gå for, er jo SAS sine egne priser på kjøp av EB-poeng. Hos sas.no koster 4000 poeng nøyaktig 1000 kroner. Om man kan handle noe og få mer per krone enn hos sas.no så synes jeg som regel det er veldig rimelig.
Siden jeg har vurdert en stund å begynne å abonnere på DN likevel og setter veldig pris på DN´s helgemagasin så var dette ett fint tilbud som jeg nok kommer til å slå til på.
Nesten samme abo (uten EB poeng og tilgang i uken) koster nå 399kr på DN.no https://kampanje.dn.no/Helg399?utm_...term=dn&utm_content=T_DN&utm_campaign=helg399
Hvis man ikke bruker/verdsetter digital tilgang hele uken, så har disse 5000 poengene en merkostnad på 491 kr. Det skulle tilsi kostnad i underkant av 10 øre per poeng, som er ca i samme gate jeg selv vurderer EB poeng (10-12 øre).
Hmprfh.....fikk bekreftelse på abonnement 31/3 og betalte med kort. Har ennå ikke sett snurten av poeng på denne... Farsken tute altså.... Bør jeg kontakt DN kundeservice på denne......?