Få nytt gullkort i cooldown periode

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jaarseth, 29. sept 2016.

  1. Jaarseth

    Jaarseth Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, jeg har i dag EBG-status, men har dessverre ikke klart å generere nok poeng til å vedlikeholde statusen, og er nå i cooldown periode ut oktober før jeg mister statusen. Jeg har mulighet til å få et nytt gullkort via bekjent, men hans opptjeningsperiode (EBD) er også gått ut og vil således miste status samtidig som meg. Spørsmålet er derfor: vil det fungere at han nå gir meg nytt gullkort nå, mens jeg fortsatt har EBG status, eller vil det rejectes ettersom jeg allerede har EBG-status ut oktober?
     
  2. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Prøvde på det samme til sønnen min, og det ble ikke akseptert siden han fremdeles hadde gullkort(kun 2 uker igjen av hans Grace periode)
     
    Ursa liker dette
  3. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo bare å prøve, men det skal nok ikke gå..
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen vits i å prøve. Det går ikke.
     
  5. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøvde å maile med Diamond mailen.....ville gi kona ny gullstatus i inneværende periode. Det var helt umulig før "grace" perioden var ute. Ingen mulughet for å gjøre noe manuelt... (noe jeg egentlig ikke tror noe særlig på - de kan nok gi bort et gullkort manuelt hvis de vil :))

    Så jeg endte med å la kortkvoten gå uten å gi bort noe gullkort det året. Kona fikk på neste års kvote isteden.
     

Del denne siden