Hei. Har en bonsubillett i business til SFO som jeg booket forrige uke. Jeg fikk da ikke opp muligheten til å velge seter i det hele tatt i prosessen. Fikk heller ikke valgt hverken på nett eller i app etterpå. (Det løste seg me då ringe inn). På returen fra SEA til CPH fikk jeg valgt i bookingprosessen, men får ikke opp setekartet eller endret i app eller på nett nå i ettertid. Får heller ikke tilbud om å velge matrett på noen av flyvningene. Flere som opplever dette? Noen som forresten vet hvordan jeg får opp i det nettsidene til sas?
Samme her. Skal til Atlanta neste uke i business. Får ikke opp setekart og måltid/meny har vel også tidligere vært mulig å se på dette tidspunkt, men fungerer ikke. Er vel SAS IT som er på ferde igjen......
Har ikke erfart dette, men flyr short haul mest - så kanskje noe er rart med setene på long haul operasjonen. Et vanlig triks med SAS er å teste app når web ikke virker, og motsatt. Men det har du kanskje gjort allerede?
Samme med short haul. Ser heller ikke ut til at seat block virker (eller så er det ingen som er gull/diamant på flyet bortsett fra oss. Kan det være en lisens sas har glemt å betale fra 1. juli?
Har du/dere et annet ElitePlus medlemskap hos et annet flyselskap så kan du prøve og velge seter der. Da må du først slette EB nummeret på bestillingen din og så legge til FFNumber hos dit andre flyselskap,også gå inn der og velge seter. Du kan alltids bytte tilbake til EBNummer etter at sete er valgt. Funker "konge" for meg hos Vietnam Airlines,med et EBNummer får jeg ikke valgt "nada".
Sliter også med å velge seter på OSL-CPH-FRA. Virker litt tilfeldig på en av leggene, og av og til kommer det ikke opp mulighet for å velge sete engang. Nye websider er litt funky
Forsøkte for et par uker siden å kjøpe seter på longhaul C, men betaling ble avvist og ingen kvittering. Har likevel fått tildelt seter og «mine» seter er blokkert både på dummysøk hos SAS og awardfares. Får ikke opp setekart i app/nettside, kun på shorthaul tilslutning der jeg ikke har kjøpt seter. Vil jeg måtte velge på ny når innsjekking åpner? Eventuelt, vil setene være «sikre» når jeg sjekker inn? Vil ikke kontakte SAS ettersom disse setene likevel vises som blokkert…