Følelse av fredag på en onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Definitivt en følelse av fredag på denne onsdagen...som i ettermiddag er starten på 4 dager fri:) Men før det blir fri så er det vanvittig mye kontorarbeid som skal gjøres. I kveld skal vi i 18-årsdag på en heftig terrasse i Barcode. Ha en flott onsdag du også!
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen :) En annerledes jobbdag står for døren, fri i morgen, og sannelig skal jeg visst avgårde på tur igjen fredag.

    Ha en fin onsdag!
     
    PCR liker dette
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen alle sammen! En rask tur innom kontoret før mange fridager venter :)

    Ha en stressfri dag.
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen..
    Litt bortreist er man enda (litt mere enn vanlig), da en måtte slå på flimreboksen i natt - for å se om Zuccarello og Rangers kom seg til Stanley Cup-finalen.
    Noe dem må hvertfall ha ett forsøk til på. Så måtte ha ett par timer på øyet etter det - så etterhvert for man sette avgårde mot jobb.
    Ellers blir det spennede å se hva SAS legger frem idag angående ny cabin. Ser det er ett par bilder på Instagram ute å går, og det ser jo ganske så lekkert ut syns jeg..

    Ha en strålende dag :):)
     
    Roberto liker dette
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola. Her har en bedrevet "ryddesjau" i lunsjrommet og det skal nå bli veldig spennende å se hvem som mangler knekkebrødene sine ;)
    Ute skinner solen fra helt skyfri himmel og dagen ser ut til bli kanonbra. Skal nok bevilge meg en tur bortom SVG å kikke litt i dag før vi tar helg.
    Ha en bedre onsdag :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det sandefjordske!

    Klar for en runde til det svenske igjen. Ble forsinket over i går kveld pga en kansellert avgang. Så da måtte man vente 3 timer på neste. Ble da en tur på systemet og fikk en billig kasse weissbier i bilen. Kjørte på rødt for å betale for 5 liter øl, men fikk beskjed om at såpass måtte jeg få lov å ha med! Du snakker!!! En toller som ikke ville ha penger var noe nytt!

    Men iallefullefall satser jeg på å være tilbake kl 16 og deretter kjøre hjem. Litt dumt å komme sent hjem når det er fri i morgen, men det er kaldt øl i kjøleskapet.

    Så det så!
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God Oslo-onsdag!

    Gledelig å se Bonusfeber.no som "shared interest" på Tinder i dag. MÅ jo være ei bra dame!
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Her skinner solen og alt er bra. Straks lunsj :)
    Ha en strålende dag :cool::cool::cool:
     
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen/dag fra loungen på GDN! Jeg sitter her og lurer på om det er innafor å ta en cognac til kaffen før kl 12 på dagen? Jeg skal jo bare kjøre fly og buss i dag.. Oh, what the heck. Gir beng i hva de andre her mener. Kjenner ingen av dem uansett. Dessuten er det lillelørdag, OG fri i morgen! Skål, og fortsatt god dag! :)
     
    Fnate liker dette
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Cognacen ble forresten servert i et glass som kunne huset en gullfisk. Haff.. Har de ikke hørt om tulipanglass? Makan!
     

    Attached Files:

    tommy777 liker dette
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra studentbyen. Langhelg ja, betyr ikke så meget nå i eksamenstiden sånn sett... Men, jeg skal jo på jobb i kveld og siden det da jo er langhelg går sikkert folk av skaftet bare for å handle litt mat så det blir sikkert morsomt.
     
  12. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från Uppsala,

    Trippeljobb idag med lite SAS, lite projekt och lite bartender i kväll. Blir jobb i morgon också men helt fri på fredag då det bär ut på tur igen. Ha en strålande onsdag folket!
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ajajajajaj .... gooooooooooodt å få sove i egen seng igjen ... Helt ok binge på Carlson,, men slår ikke Sleepnumber på noen punkter.

    Mer søndags- enn fredagsfølelse her. Min mandag kommer i morgen.Så nå skal det klippes, blåses og harves på tomta ... 25 grader og respektabel luftfuktighet allerede, så det skal bli godt med en øl etterpå ..
     
    Fnate liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å sove i egen seng kan jeg stemme i. God formiddag fra Chicago. Litt grått, men grei temperatur her. Fin tur med AA over dammen i går selv om det ble en time sirkling over Chicago og atter en drøm om tidlig ankomst ble knust.

    Ikke mindre enn 7 telefonsamtaler skal man logge seg inn på i dag. Godt uken er kort. Ha en fin en
     
    Fnate liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du ba om fullt glass da. Ikke bare litt skvalp i bunnen.

    God morgen fra gloomy California. Kjenner jeg er bittelitt gloomy i knollen også. Blir litt lange morrakvister første dagen. I det hele tatt er 9 timer tidsforskjell bittelitt ukult. Men får ta en kaffe til før jeg tasser ut på Venice Beach og opp til Santa Monica. Blir vel en øl på piren og litt ymse.

    Ha en deilig dag.
     
    Baldrick and tommy777 like this.
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skååååål fra det Sørlandske!
    Endelig hjemme igjen, etter mange forstyrrelser i form av trafikk, ulykker og mas på vaktelefonen på jobb gjorde at det ble totalt en times pause underveis.
    Men nå er man hjemme og har fått øl og <-- i glasset. Nammenam og velfortjent.

    Godt man har fri i morgen. For fri fredagen, gikk visst i dass ser det ut til. Er det rart jeg drikker??
     
    tommy777 liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vil også ha en fridag i morgen :(
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde du var Storesjefen. Bestemmer ikke sådanne selv da??
     
    Fnate liker dette
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skikkelig lurt å legge igjen solkremen på rommet siden det så overskyet ut. Det endret seg nemlig etter ca 10 minutters gange. 1,4 mil senere er jeg relativt solbrent.

    Men i kantina har de trøstefludium og på rommet ligger det spill ny fobbaltrøye. Kan ikke klage.

    God natt, dimlinger.
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Joa, men ikke akkurat lite å gjøre
     
    Fnate liker dette

Del denne siden