Første gang med Skyteam (OSL-AMS-MEX-PVR). Hvilket bonusprogram bør jeg velge?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av millmags, 01. jan 2019.

1. millmags

millmags EBG

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Godt nytår til alle her på forumet som leser dette :) Trenger litt hjelp så her på årets første dag. Skal på jobbreise OSL-AMS-MEX-PVR nå i januar. Er booket på AeroMexico AMS-MEX-PVR som ser ut til att vaere operating metal på både ut og hjemreisen. Reiser i business D/I. Er ikke medlem i noen Skyteam loyalty program enda. Har forsøkt å finne ut hva som ger best uttelling (jeg flyr nesten utelukkende med Star Alliance) hvis jeg går med i noe Skyteam loyalty program. Det blir nok bare denne reisen med AeroMexico men det kan tenkes at det blir noen få reiser med KLM i framtiden.

Noen forslag på hvordan jeg får best engangseffekt av i et Skyteam medlemskap på denne reisen?

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,895
    Bonuspoeng:
    183
    Finn booking-klasse og så gå inn på wheretocredit.com og se hvem som gir mest poeng.

Hadde et liknende scenario i sommer, da jeg reiste med China Airlines til Taiwan og gikk da for Delta sitt bonusprogram. Poengene går aldri ut på dato og det er enkelt å søke opp bonusbilletter på nettsiden deres.

3. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Enkelt valg. Bor du i Europa er KLM tingen. Også fortsetter du med KLM her og der så er du plutselig Gull.

Får vel ikke bruk for poengene I AM sitt program av bare en tur hos AeroMexico uansett..?

4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg endte på KLM nå jeg hadde tilsvarende «problemstilling» i høst

flying_all liker dette

Del denne siden