God jul alle sammen! Starter romjulen med en veldig rolig Gardermoen, og flyturene i dag er melkeruten OSL-ARN-CPH-FRA. Som en bonus er dette et bøttelass med poeng og en fin ekstrapott med statuspoeng. En liten kuriositet: På korttidsparkeringen sto det flere biler dekket av mye snø som må ha stått der en stund. Er dette: - Folk som har altfor mye penger - overflow fra park&go fordi det var fullt - folk som har funnet et hack og betaler 650 for 2 uker - en annen kreativ forklaring Skulle ønske FRA bare var en stopp på vei til Florida, men får trøste meg med at det er plussgrader i det minste PS: kransekake i loungen i dag. Kanskje de har noe julemat i ARN eller CPH?
God morgen, og gledelig jul! Her skjer det ikke stort ennå, må få på en kaffe tror jeg. Stille og rolig feiring med familien i går, i dag blir det storinnrykk. Det skal også snø masse, før det i morgen skal bli skikkelig Bergensvær med masse regn og vind. Darth Vader er på plass for å sørge for julestemning!
God morgen og gledelig jul fra USM Litt annerledes julaften i går på Koh Samui, men likevel en minnerik kveld hvor de ansatte gjorde sitt beste for å skape litt julestemning. Nå er det tilbake til Kuala Lumpur hvor familien kommer ned på en visitt om et par dager Ønsker alle en strålende dag videre!!
God morgen Her er det fortsatt kun meg som er våken. Det ble en lang og fin dag for jentene i går. Min datter sitt maleri til sin bonusnisse far, ga god latter rundt juletreet i går Litt usikker på hvilken side jeg bør henge opp Ha en fin 1.juledag alle IF-ere
Gud jul fra Bergen. Julestemningen kom en dag for seint med sterke vindkast og regn. I går var d alt for fint vær Ha d kjekt og god bedring.
God jul! Feiringen ble på ingen måte rolig med en 8 mdn gammel turbo som synes det er gøy å spise julekuler, dra i greinene på juletreet, spise gavepapir, pakkelapper, briller og neser. Ja ja, hyggelig var det likevel, selv om det blir en stund til jeg orker å arrangere jul for 10 + personer Nå er det er "rolig" formiddag hjemme med litt rydding etter kalaset i går. Senere skal det visst komme store mengder snø/regn, så er bare å stålsette seg for vanskelige kjøre- og gåforhold. T-24 til Miami
God førstedag fra Grenland. Kjenner det gikk med litt ( for) mye akevitt i går. Skal på julelunch hos svigers om 45 min..oh what a joy Ha en fuselfri dag
Da jeg så forsiden så tenkte jeg først "så søtt, hun forelsket seg i Miami hun også", men da jeg så baksiden virker det mer som om hun er lei Hvor mange Miamibesøk har det blitt nå? Jeg er oppe i 5. Håper på flere i fremtiden
God sen formiddag. 2/3 i heimen er fortsatt friske og raske, så da kan det se ut som vi har sluppet unna koronaen. Nå har grisen Gunda badet i saltlake et døgn og klar for 7 timer i ovnen. Så her må man være komfyrvakt i dag. Lurer på om jeg ikke skal snike meg til en skøytetur på Steinbruvann også.
Julefreden har senket seg etter noen hektiske dager med innspurt og bevertning her i Oslo. Nå er det fyr på peisen, kaffe og snus samt boken «Russland blir til - fra vikingene til Ivan den grusomme», på sofaen. Spoiler alert, det viser seg at vikingene til tider oppførte seg på en måte som neppe ville gitt gaver fra julenissen….
God morgen fra godstolen. Nå må det vel være mindre en 14 dager til litt varme? Lenge siden jeg var i et fly. Gårsdagens fangst var veldig god øl, som kan legges i kjelleren noen år. Og et par enda bedre kniver, rent snobberi for en som er blitt amatør. Alt i alt godt fornøyd. Kan melde om 9 sorter kaker på bordet, alle hjemmelaget. Det er ikke dårlig, og flere kakesorter en det er kalde ute i dag. Så får vi se hva dagen bringer, bli i godtstolen eller jobbe litt?
Hei fra godstolen! Fikk reiserelaterte gaver. Det beste er vel julekulene, en koffert og en Champisflaske ‘for å symbolisere reise samt pre takeoff drinks’. Satser på noen rolige dager fremover. Ha en flott julefeiring
God juledag fra Stavanger Hadde en flott julefeiring i går sammen med døttre, ex kone og ex svigerbeist. Men var stuptrøtt da jeg kom hjem og sov da sammenhengende helt til 09 i morges, kan ikke huske sist jeg sov så godt. I dag har en så vert på jule brunsj. Nå ruller siste episode av «livet på Savoy» i London på skjermen her og etterpå skal en se serien «Dyre vaner» og på sen eftan blir det juleselskap og ny runde med julemat. Ha en nydelig julehelg
God 25. feiring! Her kjører vi litt US-tradisjon med gaver om morgenen. Litt selektiv utvalg som fikk plass i kofferten men innholdet klaffet veldig bra - happy kids Overskyet her på Exuma i dag og temperaturen er helt nede i 25 grader Ha en god en! T-2 MIA
Tja... da måtte det har vært kinesisk nyttår eller noe sånt. Bare en knapp uke til nyttårsaften Harald