God morgen Julestillhet før huset våkner og "all" slekt kommer til julefrokost, en over 30 år gammel tradisjon i vårt hus. Jul er i grunnen kjekt og jeg tror neppe vi kommer til å feire det andre steder enn i Norge. Ha en fredelig jul
God juledagsmorgon. Her vert det tradisjonen tru besøk til besteforeldre. Fyrst den obligatoriske kaffien, vedfyringa og bleieskiftinga.
God morgen. Huset har såvidt begynt å våkne til jul, ungene har nylig våknet. Vi har, tradisjonen tro, juledagsfrokost med hele familien tilstede. Brunch er kanskje rettere beskrivelse siden det starter klokka 12. Siste opptelling tilsier at vi blir rundt 30 stk, så det blir nok trivelig.
God julemorgen. Lader opp til julefrokost her også. I morgen er det dog SAS som står for frokosten, så en får nyte den mens man kan! Ha en fin dag alle sammen!
God Morgen. Vanlig Frokost k l 10. En hel dag uten planer siden farmor ble transformert til aske i en pot i februar. Det blir kos og spill og TV kanskje. Og fra i morgen er jeg opptatt hele uken til jed drar tilbake.
God morgen nettopp kommet meg til Gardermoen etter å ha kjørt fra Trøndelag i natt. Nå venter jeg på flyet til FRA
Yo fra Bergen. Får riste av meg litt julefett på skansemyren før julemiddag akt to i kveld. En fortsatt god og fredelig jul ønskes alle, uansett hvor på kloden man er
Då er dagens to fyrste frokostar på plass i magen og det er på tida å gå vidare til neste hus for å takke for julegaver og sjå om ein kan få litt meir mat. Ha ein strålande fyrste juledag alle sammen!
Gledelig jul til alle sammen. Her på kysten av det nordlige Trøndelag har vi (som vanlig) hatt mer vind og vær på to dager enn vi har på Jessheim på et år. Heldigvi skal jeg ikke i nærheten av et fly i dette været
Nei å nei, i Oslo har de åpnet gull loungen idag for alle sammen, er mer fullt her enn nede i terminalen. Trist.
God formiddag! Her er frokosten nylig inntatt og ribba står i ovnen. Ute har været skiftet og det har begynt å blåse opp, men jeg har ikke tenkt meg ut før i morgen så det får gå. Blir nok en julefilm og litt kortspill mens vi venter på den store julemiddagen. Vann i munnen allerede
God jul og god formiddag fra Fana. Lite julefilm på TV nå så tiden går til å spille litt Super Smash Bros på Nintendo Switch som lå under treet i går! Akkurat som å være en unge igjen. Fristende å bestille noen billetter til London i begynnelsen av januar for å få med seg litt nyttårssalg. Ellers er det pinnekjøtt på menyen i dag og. Ikke er jeg fan av akevitt men noen hadde kjøpt Gilde Juleakevitt som var overraskende god. Kanskje ta en shot eller to og prøve å riste av meg forkjølelsen jeg trolig brygger på nå Ha en fin dag alle, enten det er foran tven eller i lufta.
God 1. Juledag fra hovedstaden. Her har man tilbrakt formiddagen i Nordmarka sammen med hunden til modern. Fine løyper og gode skiforhold, men litt spesielt å se plussgrader på Frognerseteren når det var minus nede i byen. Uansett kaldt i snøen så blå extra funket fint Her blir det familiemiddag i 16tiden så frem til det tenker jeg slappe av ved peisen foran tv-en med god samvittighet. Ha en flott juledag og gledelig jul folkens
God juledag fra midt-Norge. Er hos mine foreldre. Her er vi bare 5 voksne, så både julemiddag, pakkemaraton og juledagsbrunsj gikk rimelig sivilisert for seg. Jeg klarte å søle både ribbefett og sjokolade på julekjolen, så må vel si at det var en vellykket kveld. I morgen setter vi kursen for litt lenger nord i midt-Norge og gubbens familie, før vi fiser nedover til Oslobygda igjen 4. dagen.
Svært likt vår juletradisjon. Ingen middag 1. dag. Kun brunch, og hvor pålegget blir stående tilgjengelig utover dagen slik at en kan fylle på ved behov.
God kveld på tampen av 1.juledag Stinn etter to dager med etegilde til opphavet, i morra blir det trening med kidsa og sodd te svigerinna. Torsdag er det tilbake til jobb. Riktig god jul til alle fortsatt