Første lørdag i år

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 02. jan 2016.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,195
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Oslo!
    Hadde så søndagsfølelse i går at jeg kunne vært overbevist om at det var mandag i dag, men dette er jo bare starten på helgen. Deilig!

Dagens store planer inkluderer en tur til sjefen over alle kaffesjefer, mr. Tim Wendelboe, for å ordne noe kvalitetskaffe og litt annet utstyr. Det blir nok ikke dumt.

Adrian E, TOS, Herlov and 2 others like this.
  2. helged

helged Sølvrev

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Startet dagen med å oppdage en hyggelig epost fra @Flemming Poulsen om at jeg har vunnet tur til Dubai i julekalenderen.

Dette ble fulgt opp av at jeg fant OT AES-OSL-SVG til €29 per segment.

En god flydag, selv om den kun er tilbrakt på bakken

3. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Det må være noe galt med eposten min ... :)
    Enda godt at det er helg før jobben begynner igjen på mandag. Her trengs det ettertanke og stille bønn, og litt god kaffe.

Ha en fin dag, enten det blir snø eller ikke der du er ;)

4. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag. Fortsatt lite som minner om vinter og sne - men man kan da håpe på kjøligere vær og hvitere nedbør. Fortsatt fri - men merker at det skal bli helt greit å starte arbeidsåret på mandag. Ha en fortsatt fin lørdag!

5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Da har det begynt å snø her i det Sørlandske!
    Kunne gjerne vært snø og kule foruten. Synd man ikke har en jobb som trekkfugl.

Egentlig ganske genial med 2 fridager etter 1 nyttårsdag. Kunne godt hatt det sånn hvert år har jeg funnet ut av.

En liten ribbefant ble satt i ovnen kl 10 i formiddag og i dag prøver jeg meg på langtidssteking på 75 grader. Er spent på resultatet. Skal visst være ferdig sånn i 17-18 tiden.

Så siden det er lørdag, får jeg heller prøve å få drukket opp restene av juleøllet. Ingen skal si at jeg ikke gjør mitt for å feie jula ut av huset...

Men det er nok derfor jeg drikker.....

6. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra ytre Oslofjord!

Dagens reiserelaterte oppgaver omfatter søk etter gode hotelldeals for mine turer til New Delhi i månedsskiftet februar/mars og Kuala Lumpur i begynnelsen av mai. Noen tips? :eek:

7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Trondheim
    Her har man kastet jula ut av huset idag, og nå er det middag til svigers. Størstemann blir igjen så det blir en rolig aften. Ha en strålende lørdag :):):)

8. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Da er årets første flyreise booket, dvs ikke årets første fysiske reise, men årets første reisebestilling :) Det ble HKG-HKT med Thai som en add-on på Hong Kong reisen. Uheldigvis, var det ikke mulig å betale med AmEx :mad: Nytt år og alle kluter skal settes inn for å få satt kloa i min første CT.

Ellers blir det kanskje litt booking av hoteller i Hong Kong og Phuket i løpet av kvelden. Mye research ihvertfall med en øl i hånden....en av mine favorittsysler :)

LN-FHU and Franco63 like this.

Del denne siden