F for Fredag som er flydag og F for Frist.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 14. jan 2022.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Yes! Drøye 4 timer og terminalbytte på ORD, og re innsjekk av koffert. Men jeg skal i teorien rekke en tur innom på kvelden :)
     
    Calling and Upsaker like this.
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    En kan både reise tur retur og mellomlande. Forutsatt at en holder seg airside :)
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    holmen liker dette
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,609
    Bonuspoeng:
    293
    Godt du skal spise middag med yngre da .....
     
    kjeeli and holmen like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Satser på at formen er bedre innen den tid!
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har en fin cocktail av legemidler som kan gå inn i skinken, så lover jeg deg du føler deg som en 40 åring :rolleyes:
     
    tobeornot999, ordnetseg, Earl and 4 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    Står i SAS telefonkø, Engelsk variant. Der kom de med en opplysning jeg ikke hadde hørt før... det er mulig å trykke 1 dersom flygningen er innen 3 dager. Men de opplyser også at dersom turen ikke er det og du velger 1 at du da vil bli plassert tilbake i din originale kø. Sikkert (for) mange som har prøvd seg :D
     
    Earl, SayWhat, OyvindN and 3 others like this.
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontor i Larvik! Begynner å bli lei av det nå .. Hadde trodd jeg kunne komme tilbake til kontoret på mandag, men Jonas sier nei (slik jeg tolker det). Kjipe greier!

    T-34 ANA F JFK-HND-LHR
    T-85 LA-SFO (SK C)
     
    Kristian, Earl, SayWhat and 5 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,609
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jeg også få??
     
    SayWhat, Henrik, drsyk and 2 others like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig! God tur @ccurrahee , det gledes til reisebrev :)
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag IF
    Her på Romerike skinner solen og i morgen er planen og hjelpe den lokale puben med omsetning ettersom det er åpnet for sosialt liv igjen.

    Er i kjempehumør om dagen etter å ha fått bekreftet fra ANA at jeg kan henge airside på HND. Kan jo ikke fortelle vanlige folk om det, godt jeg har dere å dele sånne ting med :)

    Ha en praktfull fredag folkens.
     
    Kristian, Earl, SayWhat and 11 others like this.
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,739
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Pling for øl i SAS Gold Lounge! Det er altså så god service her i dag. Superhyggelige ansatte både på inn- og utland. Førstedamen ivret etter å fortelle at gulldelen er åpen, at det var frokost frem til 11 og lunsj etter. Omtrent ti gjester og like mange ansatte.

    29C45B17-1795-49D4-8787-7198A438DB28.jpeg
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært hos kiropraktoren nå, og føler meg som en 47-åring. Nesten i vater, altså. :p
     
    drsyk and Sunnfjordingen like this.
  14. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,405
    Likes mottatt:
    12,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Fremdeles ikke hørt noe fra gullmail 13 dager etter forespørsel sendt.
    Blir ikke noe flyvning før påske ser det ut som- hvis ikke verden plutselig blir normal igjen.
    Nå er det fredagsvask i heimen. Inspektør Pucifer sjekker ståa.
    Ha en skinnende dag.
    puc.jpg
     
    Kristian, Calling, RoadKing and 14 others like this.
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det forutsetter en er i 40 årene :(

    Du er god nok som du er @Eddie47 må vi treffes på et Sumo eller Ozone treff (vi lever i håpet) :)
     
    Eddie47 liker dette
  16. OyvindN

    OyvindN Skydiver

    Innlegg:
    442
    Likes mottatt:
    3,050
    Bonuspoeng:
    93
    Den varianten fungerte helt ypperlig da jeg måtte avbestille en CT-tur i begynnelsen av januar. Det hele tok opptil flere minutter før poengene var tilbake på konto.
     
    Eddie47 and Flymunda like this.
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Og hvem må sette den, når legen tilbyr noe..... just sayinnnnnn Jeg er på ferie!:rolleyes:
     
    drsyk liker dette
  18. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    :p
     
  19. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293

    30/40 pers her nå. Bobler med appelsinjuice er helt greit. Fikk kjeft fordi jeg prøvde å forsyne meg selv. Men mannen ville ikke ha i isbiter og juice. De delene av servicen er nemlig ikke smitteførende, sånn som flasken med gamle bobler.
     
    Earl, Flyingdutchman and Upsaker like this.
  20. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Alltid gøy med helg. I dag var det jaggu på tide for meg å komme meg på bilutstilling. Dette er jo som rene julekvelden for meg, Klassiske biler stilt ut på selveste South Beach i Miami. Jeg har spinket og spart til dette. Men til Miami blir det vrient med tog, allefall hele veien. Så jeg startet turen med tog fra Mjøsregionen, og ankom Gardermoen uten problemer, alt gikk på skinner. Hvem som egentlig kjøret toget (vy, nsb, sj) vet jeg dessverre ikke, men det virket.

    På Gardermoen beveget jeg meg til innsjekk og så det var en ledig skranke, men nei, den var for de med kort av edelt metall… Men etter bare 15-20 minutter i «vanlig» kø var jeg sjekket inn. Da var det bare å gå til gate å spise nisten sin og vente på boarding.


    Om bord skjedde det noe veldig rart, jeg hadde kostet på meg et godt sete på rad 41 og satte meg der og gjorde meg klar. Da kom det et eldre ektepar som ikke var helt gangbare, det var krykker og diverse. De hadde problemer med å komme inn på sin seterad pga liten plass. Så jeg sa at han mannen kunne ta mitt sete og jeg tok hans sete. En pursher som var i nærheten kom og sjekket noen papirer og flyttet også den eldre damen opp til det sete ved siden av mitt orginal sete. Så da satt jeg plutselig på rad 43. Greit nok. Men det gikk ikke mange minuttene før en annen pursher kom ned og takket meg for å være snill, og sa at jeg kunne komme frem og sitte på seterad 1. På Business class som de kaller det. Snakk om å vinne i lotto da! Nå er Champagnen servert og det virker som og jeg har drukket opp hele tralla gitt. Men det ser ut til å være inkludert heldigvis.
     
    miura, ArthurDent, ordnetseg and 9 others like this.

Del denne siden