aircanada.com har et enklere grensesnitt og finner stort sett det meste som er tilgjengelig for SAS. Merk at datovelgeren er begrenset til 354 dager, så må trikse litt med URL for å treffe på ANA-slippet.
Har heldigvis krysset av ANA F to ganger før, men skulle gjerne hatt en tur til Hawaii også Du manupulerer her:
Har booket dette for kommende januar. For 6 mnd siden slapp de jevnt og trutt seter hver dag, men nå har det helt stoppet opp.
Konge! 1 eller 2 seter? Den optimale rute må vel være ORD-NRT-HNL og tilbake med ANA F.. Må ha litt flaks med agenten da... Og så spleise på enten SAS med FP-rabatt eller sågar Lufthansa F.. Men da skal man vel ha mer enn litt flaks med agenten
Bra tips! Er jo ofte enklere å fiske opp disse lukrative setene når det gjøres endringer. Bare man følger med.. ANA C et ikke dårlig tror jeg, men ANA F er nok bedre Faktisk, ANA Y er vel nesten bedre enn mange C (service that is, ikke hard produkt)
Det stemmer at de to daglige flyvningene mellom FRA og HND står oppført med 77W i vinterprogrammet, men sannsynligheten er stor for utstyrsendring til 787 ettersom salget av first class ble stoppet for noen måneder siden. Pr. i dag har ANA annonsert Covid-19/Ukraina-justert ruteplan for perioden tom. 29. oktober, så fasiten kommer først når denne oppdateres. https://www.anahd.co.jp/en/jp/topics/notice200206/#5
Prøv denne: https://acrewardsearcher.cowtool.com/ Bruker Aeroplan-API'et som backend. Stort sett riktig vs eurobonus, minus SQ, LH, AC, UA og noen andre AC-partnere Eurobonus ikke har. Genial til å finne NH F:
@trygveat har du, eller er det noen andre som har oversikt over ca når i måneden ANA har sluppet info om forandringene i både metall og frekvens? Med reise i starten av November hadde det vært fint å kunne kansellerer eller gjøre forandringer på deler av reisen, sånn at den blir gjennomførbar. Edit : Jeg ser at du @trygveat kommenterte slipp 2. juni. Har vi sett tilsvarende slipp av info helt i starten av August?
Det er ikke noe fast mønster på hvor lang tid i forveien endringene annonseres, men trenden har vært at de lastes inn senest ca. 30 dager i forveien, med unntak av ekstraordinære hendelser som stenging av luftrom. Forrige oppdatering var i starten av juli, og da ble justert program for perioden 1. september-29. oktober lagt ut, mens sommerprogrammet (juli-august) ble lagt ut i starten av juni. Selv mottar jeg oppdateringer via ANA Mileage Club-nyhetsbrev, så kan anbefale å lage konto der og takke ja til slikt om man vil følge med.
Har selv en flygning med ANA slutten av oktober og fikk bekreftet på ANA sin nettside at i skrivende stund har jeg fortsatt The Room og de selger billetter fra 29.oktober Blir skuffet om den flyttes til 787 så håper ikke du får rett @trygveat. Men nå er det jo ikke engang sikkert at Japan har åpnet opp for individuell turisme innen den tid. Håper vi i det minste får en dato snart, slik at det er mulig å planlegge. Sånn det er nå har jeg både plan A, B og C.
Joda, har selvfølgelig sjekket nettsiden til ANA og sitter med 4x The suite på 777. Og ja de selger billetter, men erfaringen er jo at de nedgraderer fra 777 til 787, samtidig som de ikke flytter kunder over fra F til C. Selv sitter jeg litt bedre i det med billetter fra LHR der avgangene er daglige og har billetter videre til Seoul.
Har ikke lenger Expertflyer-abonnement og får ikke sjekket selv, men kanskje noen kan hjelpe meg... Hvilke ruter er det teoretisk mulighet for å få F rundt nyttår? Antar NH LHR-HND og TG LHR-BKK samt BKK-HND. Hva med NH FRA-HND? Og hvor flyr LH F for tiden? SQ og CA er vel fortsatt ikke mulige å finne.
HND-GMP med Asiana som tilknytting til ANA F ble kansellert begge veier for meg i dag, flyvninger i November. Finner ikke noen aktuelle flyvninger som ikke gir overnatnig på HND. Temaet er jo diskutert over.