Når vi ser hvor raskt bonusbilletter på populære SAS-avganger ryker er det ikke rart at et ettertraktet produkt som ANA F er vanskelig å få tak i, script eller ei. Tilgangen vi har sett de siste årene har vært unormalt god, sannsynligvis fordi resten av verden har vært opptatt av andre ting enn bonusbilletter til stengte land
Nå var det betraktelig enklere å booke ANA F før pandemien også, men da var det vel fler ruter å velge i.
Vet ikke. Kan være det kom 1 C og 2 F, jeg skulle bare ha ett F sete. Denne agenten snappet opp sete til meg så raskt at det var 0 igjen hos Aeroplan sekundet etter. Må være en gamer
Jeg har aldri sett 2 seter HND-LHR på søndag, bare lørdager. Og setet @Kjetil L fikk forsvant før skriptet mitt fikk kjørt i natt. Det var litt forsinket og tok screenshot 42 sekunder over midnatt. Det tok screenshot av LHR-HND først og nettsidene til Aeroplan er ikke akkurat kjappe
Da jeg booket min tur fra FRA-IAD i mai så var det bare tre ledige seter. Den gikk rett gjennom og jeg fikk booket turen.
er dette alle LH avganger med mulig first? trodde bla MEX og BOS også hadde first? ingenting til sør amerika?
MEX og BOS ja, og så må du ikke glemme MUC avganger. EZE er First destinasjon, for ikke å glemme HND, SIN og noen i India jeg ikke kommer på i farten. Og ja, Nigeria og/eller Kenya og. Sikkert enda flere.
takk for svar. er vel i først omg LH jeg sikter på da det er "lettest" kanskje @flying_all oppdaterer forsiden
Ligger et ledig F sete HND-LHR 14.11.23 nå. Jeg har også booket et F sete på samme fly samme dato som jeg blir å kansellere neste uke. Så potensielt mulig å knabbe to F seter her. EDIT: ser at det ledige setet er borte, men jeg har da fortsatt et sete som skal avbestilles neste uke og kan samkjøres dersom noen ønsker å prøve å plukke det opp.
I flere dager har det vert ledig TG F LHR-BKK 19.10.23, noen som har prøvd seg på denne? I følge AF er det kun tilgjengelig via united, men vi har jo opplevd mirakler før her inne på IF.