Har nok ikke fulgt helt med i timen her, når er TG F tilgjengelig for EB? Utifra din kommentar og nylige reise så er inntrykket få dager?
Det vil jeg ikke si. Jeg booket rundt 110 dager før. Nøyaktig dato ligger i vellykkede booking-tråden.
Er det noen som vet hvorfor "estimated availability" i F for eurobonus hos awardfares stemmer ganske bra for ANA og Thai, men ikke for Lufthansa?
Jeg er klar over det, men når de har estimated F som forholdsvis stemmer for ANA og Thai så burde jo estimated F for Lufthansa også stemme.. Hva er grunnen til at estimated stemmer i forhold til ANA og Thai, men ikke for LH...
"Estimated" betyr bare at de viser det samme tallet som kommer opp med United, Air Canada og/eller Avianca. Uten noen som helst filtrering på om det er sannsynlig at setene er tilgjengelig for SAS eller ikke.
Og vi har dokumentasjon siden United API'et lekker *A internpriser TG F: 0.085 USD per mile NH F: 0.07 USD per mile LH F: 0.164 USD per mile Billigste er faktisk den beste her også..
SAS hadde jo en spørreundersøkelse for en tid tilbake, kanskje på grunn av økende internpriser? https://insideflyer.no/forums/threads/survey-fra-sas-ang-a-bonusreiser.16097/ Resultatet de tok til seg er vel at vi ikke er villige til å betale det Lufthansa skal ha.