Null - de slipper ikke billetter til Eurobonus. Det har vært et par unntak hvor det har vært "feil", men generelt sett er ikke dette bookbart.
Takk for svar! Da beholder jeg Lufthansa og håper på ledige seter i First, selv om jeg heller hadde foretrukket Swiss C over Lufthansa C.
Det er ingenting som stopper deg fra å booke om fra Swiss C til Lufthansa F hvis det skulle dukke opp
Bare at det krever en del endringer på tilslutninger, og jeg har allerede hatt noen problem der siden jeg har kjørt Wien-trikset
Klarer ikke se noe trend, men har sett en del ledig i F med TG på LHR-BKK og motsatt i det siste, ofte med 2 seter tilgjengelig.
Det var opp mot 3 uker her om dagen for de med aller lavest fyllingsgrad eller en eller annen merkelig faktor.
Jepp, vært overraskende mye ledig hos TG akkurat denne måneden. Krysser fingrene for lignende tilstander hos NH, det har dessverre vært veldig dødt i det siste.
Jeg så i dag på united.com det dukket opp 2 seter BKK-LHR (07. mai 2024) men litt usikker på om det er tilgjengelig for EB medlemmer eller ikke
Takk for svar. Ser ut som der bare er to ledige seter den aktuelle dagen, så får prøve å følge med om de legges ut
Hei, nå som det nærmer seg slutten for SAS i *A, og man har enda noen poeng og CT som man vil bruke opp før Skyteam; hvilke om noen ruter er det mulig å finne (2) ledige billetter i First hvis man vil bestille reise lenge i forveien og ikke være avhengig av å hoppe på et fly på kort varsel? Helst til Nord/Mellom-Amerika.
Det korte svaret er vel ingen så lenge du jakter 2 billetter? ANA slipper så og si aldri mer enn ett sete, Lufthansa slipper ikke lenger ut enn 96t før avgang for partnere. Thai slipper noen seter her og der, men sjeldent langt frem i tid meg bekjent. Nå finnes det slike ting som Air India first og kanskje fortsatt China Airlines first, men få av oss ser på det som fullblods F-produkter.
Air India kommer med nye kabiner inkludert ny F, men som nevnt så er det ikke F i den forstand som mange her tenker om F. OMAAT har skrevet litt om de nye kabinene her; https://onemileatatime.com/news/new-air-india-first-business-class/ AI har generelt hatt god tilgjengelighet til F å være, også godt frem i tid. Både til og fra India.
Det var vel det jeg fryktet (har heller ikke klart å finne noe som helst med søk på AF). Noen tips om destinasjon og ukedag hvis jeg skal booke business og vil ha størst mulighet for oppgradering til First med LH? (reise før 31.aug i så fall)
Dette forandrer seg veldig, mitt tips er å følge med jevnlig på hva som ofte dukker opp, følge med på flight schedules og være veldig fleksibel når det først dukker opp!