Jeg får treff fra andre flyplasser også.. DCA, ATL, DTW, STL, BOS, muligens flere. Det er faktisk en flight fra DTW den dagen jeg skal fly hjem fra ORD nå i juni, men to forskjellige agenter har ikke funnet flyvningene i forbindelse med eksisterende booking. Er fristet til å ringe inn en gang til og spørre om de finner de hvis de starter på en ny booking, men er jo ikke sikkert det hjelper meg noe. EDIT: Min teori er at alle flyplasser i USA med AC flights til YUL fungerer, så lenge AC har ledig bonusseter på flyvningen dit og andre krav som mct opprettholdes. Eller noe sånt...
Her dukket setene i søket opp da jeg ba agenten lukke bookingen min. Svært fristet til å gå for en enveisbooking...
Ah.. Da er det vanskelig å kombinere disse med eksisterende booking da. Hadde jeg hatt en CT til å brenne hadde det fristet å gjøre det samme for så å hoppe av den andre bestillingen i Chicago... Men da kan man jo forsåvidt like greit booke seg en separat reise t/r en eller annen plass i USA siden det ser ut til å være forholdsvis mye tilgjengelighet her
takk for super tips! da ble det booket en tur i Juli her sikkert eneste sjanse for at få prøvd ut first på Swiss med poeng
Jeg ser en god del hjemreiser for 2. Men ikke utreise. Noen som har funnet utreise muligheter? Fleksibel på tid og sted.
Lukter på first avgang FRA. Kommer meg dog ikke dit da det ikke finnes bonus fra startsted BGO. Mener å ha lest at det åpnes opp bonus dersom man booke first, stemmer det?
Det kan skje, men det er ikke garantert. Er BGO-FRA fullt så er det fullt. Men som regel åpner seg seg et eller annet før avgang. Eller man kan dra kvelden før.
Har søkt endel og finner ikke noe ut denne høsten uansett hvor på østkysten jeg leter. Men i teorien kan man vel booke noe i sommer med Swiss hjem og oppgradere til LH på veien ut noen dager før. Selv har jeg ikke nok fri i strekk som passer med ledige seter på hjemreisen i sommer. Men har til høsten med vie trikset funnet en tur via MEX. Den er ferdig laget på CT telefonen, sitter på hold nå og krysser fingrene. For en potensiell fin avslutting på. De var akkurat på linjen og slet med prissetting, ikke med selve bookingen. *A
https://insideflyer.no/forums/threa...r-vanlig-poengreise.9284/page-322#post-539126 Fikk også booket LX First! De kunne til og med fjerne første leg fra MSP, så kan være de ikke er married, selv om de bare dukker opp i søk med reise via? Om jeg har forstått det rett får jeg lounge on arrival på ZRH, kan spise en frokost + dusje der. Ta en tur ut til Zurich by om været er greit, for så å stikke tilbake til First Class loungen for middag, selv om det er SAS som skal ta oss videre hjem på kvelden etter First-legget?
Korleis får dykk booka LX First? Er heilt ute av det etter fleire mnd i fjellheimen. Men såg i BKK at TG slepp 1-2seter nokre dagar i forvegen BKK-LHR.
Det stemmer Eneste av lufthansagruppen sine lounger som ikke er tilgjengelig hvis du flyr SAS (eller andre partnere) videre er FCT på FRA og det er bare fordi du alltid får bil til flyet og de ikke kjører til SAS sine avganger.
Det fungerer fra andre flyplasser i USA enn LGA også.. men bare i kombinasjon med Air Canada via YUL/YYZ. Man må søke med United (via Awardfares eller direkte) og ha på mixed class. Du søker altså feks LGA-ZRH eller LGA-OSL og får opp treff med mellomlanding. Dessverre har jeg og flere andre hatt problemer med å legge dette til eksisterende bookinger, mulig man må gjøre en helt ny booking For inspirasjon til hvilke flyplasser man kan søke på kan man bruke flightconnections.com og finne direkteflights til YUL/YYZ med filter på Air Canada. EDIT: Og det ser ut som det "bare" er mulig å booke fra nå og ut oktober.
hei, og takk for tips sitter og leker med en booking nå, da dette gir større mulighet for first begge veier. dersom jeg får booket reise nå, med eco i LH på utreise kan vel det endres på dette legget i etterkant uten at First hjem med LX vil ha noe å si?